/ Forside/ Karriere / Offentlige / Andet offentlige / Spørgsmål
10  jakjoe 697
E-boks, eller NetBoks ? ?
Fra : heseda
Vist : 1296 gange
100 point
Dato : 26-05-10 08:09

E-boks er oprettet for flerer år siden, men flerer og flerer pengeinstituterovergår også til NetBoks.
Hvilken af ovennævnte (E-boks eller NetBoks) er mest overskueligt.
Som jeg har forstået det er det således at E-boks indeholder både de offentlige instanser og pengeinstituter - og dermed har man et overblik ved kun at bruge E-boks - hvorimod NetBoks kun indeholder pengeinstituter ????

Accepteret svar
Fra : Jimmy17

Modtaget 110 point
Dato : 26-05-10 08:16

Personligt ville jeg sige E-boks.

Det har jeg til alt offentlig jeg modtager.

Dog har jeg i min bank netboks. Hvilket jeg også synes er overskueligt.

Men da jeg i E-boks kan modtage stort set alt, så er det foretrukken.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 26-05-10 09:49

Jeg vil også vælge E-boks, men jeg får alle bankpapirer i Netbank og de offentlige i E-boks.

Kommentar
Fra : heseda

Dato : 26-05-10 12:25

Jimmi17 og granner01:
Kunne I ikke nøjes med E-boks - så er der jo kun et sted man havde sine "papirer" ??

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 26-05-10 16:54

Jeg har E-Boks til breve fra bank og kommune, der er flere muligheder men stadig meget begrænset hvilke firmaer du kan få post fra i din E-Boks, mit energi selskab og mit forsikrings selskab er for eksempel ikke tilsluttet endnu, men min arbejdsgiver vil i løbet af sommeren tilbyde løn sedler og andet i E-Boks så der kommer nye til næsten hver uge

Kommentar
Fra : Jimmy17

Dato : 26-05-10 23:16

Min bank har valgt at sende ting til netboks. Og for mig gør det sådan set ikke det store. heh

Kommentar
Fra : nielsjs

Dato : 29-05-10 16:21

hvad hedder adressen da til netboks
ikke netboks.dk !!

Godkendelse af svar
Fra : heseda

Dato : 07-06-10 09:16

Tak for svaret Jimmy17. Jeg har nu oprettet E-boks