/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Andet telekom. / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 810
Telefonnummer
Fra : sdam
Vist : 623 gange
50 point
Dato : 19-05-10 10:41

Kan man få sit fastnetnummer overført til mobiltelefon, forstået sådan, at man ønsker at nedlægge sit fastnet telefon og kun have sin mobilfelefon?

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 19-05-10 10:42

Ja

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 19-05-10 10:44
Accepteret svar
Fra : Christa.N

Modtaget 60 point
Dato : 19-05-10 10:46

Godkendelse af svar
Fra : sdam

Dato : 19-05-10 10:52

Tak for svaret Christa.N.

Kommentar
Fra : Christa.N

Dato : 19-05-10 10:59

Velbekomme

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 19-05-10 11:00

Jeg er i samme overvejelser,
vil gerne beholde mit fastnet tlf. nummer, men...

Min nabo betaler hver måned for at kunne bevare sit gamle fastnet nummer,
det kan da ikke være rimelig?

Jeg er villig til at betale et engangsbeløb på max ??? kr
for at alle der har ringet til mig de sidste 40 år stadig kan gøre det,
og jeg følger spændt med her...

Har i øjeblikket Telmore på mobilen, men det er jo overtaget af TDC,
og så tror jeg ikke på gunstige priser??

Hvor kan vi skifte og overflytte vort fast net nummer med billigste engangs betaling???

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 19-05-10 12:16

Men skal du ikke, netop hos Sonofon, betale hver måned i al fremtid
for at kunne benytte dit gamle fastnet nummer?

Kommentar
Fra : severino

Dato : 20-05-10 11:17

Men det gør bare telefonmarkedet endnu mer broget og uoverskueligt.
Vi ved alle at opkald til mobile telefoner er noget dyrere end til fastnet.
Når så et fastnet nummer bliver overført til en mobil, så vil opkaldsprisen stige væsentigt, og teleselskaberne score kassen på denne bekostning.