/ Forside/ Interesser / Hus og have / Vand og VVS / Spørgsmål
10  e.c 2605
Ny vandhane
Fra : bite
Vist : 684 gange
100 point
Dato : 17-05-10 16:29

Har et Damixa køkken armatur, som jeg syntes bruger rigtig meget vand og åbner meget op for vandet, bare ved et let tryk. Hvad skal jeg købe for at forhindre dette ved mit nye armatur(altså udover at sætte vandspare dyse på)

Vil give ca 400 kr for et nyt armatur ?

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 17-05-10 16:51

Citat
Vil give ca 400 kr for et nyt armatur ?

- behold det du har, DU bestemmer hvor meget vand det gi'r...

Kommentar
Fra : Christa.N

Dato : 17-05-10 17:12

http://multikoeb.dk/koekken/koekkenbatterier/damixa/damixa_eclipse_koekkenbatteri_m_svingtud_vandspare_krom_8926_da.html?from=kelkoo

Damixa laver også vandhaner med indbygget sparedims. Prøv at se ovenover - næsten halv pris...

Accepteret svar
Fra : Benjamin.Hansen

Modtaget 100 point
Dato : 17-05-10 18:05

Du kan da bare lukke lidt ned for balofixvetilerne ved tilslutningen. Så bestemmer du jo selv mængden.
vh Ben

Kommentar
Fra : stig54

Dato : 17-05-10 20:03

Tilslutter mig Benjamin.Hansen

Godkendelse af svar
Fra : bite

Dato : 29-05-10 11:10

Tak for svaret Benjamin.Hansen. Smart tænkt og det virker