/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Spiritisme / Spørgsmål
10  svendgive.. 200
Forsvind satan ?
Fra : DISKEN_revised
Vist : 1135 gange
11 point
Dato : 02-05-10 22:36

Hvordan får man satan selv til at ? gå på genbrug´s jagt,
når han står og banker på ! døren.
Findes der en formel, for evigt LIV

Eller hvordan får du satan ud af DIT LIV
Når han banker PÅ, og vil spille om dit liv/ du muligvis ofre til satan,
hvad spiller DU?
Har set metoden, men har i...

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 02-05-10 23:28
Kommentar
Fra : Højris

Dato : 03-05-10 00:43

Satan er din ven !
Han er i hvertfald min, jeg kalder på ham hver gang at jeg får noget utilsigtet i klemme.
Før ham var det da min mor.
Det kan så godt være at det er noget andet jeg får i klemme i dag.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 03-05-10 01:19

Mener Du Kongens Foged ?

Accepteret svar
Fra : Thyregod8

Modtaget 11 point
Dato : 03-05-10 09:37

Der findes et utal af løgne om den samme tro, men der findes kun en sandhed!!
I bibelen står der at Jesus er vejen sandheden og livet, ingen kommer til faderen uden om mig.
Du kan sagtens finde et liv med en eller anden løgn, men det virkelige sande og opbyggende liv finder du kun gennem Jesus Kristus

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 03-05-10 16:02

- du ta'r forhåbentlig pis på os, ik' Thyregod?

Kommentar
Fra : Thyregod8

Dato : 03-05-10 16:42

Du kan jo prøve om det ikke passer, Jesus Kristus er den levende Gud, som er for alle. Der står i Bibelen, at du kan prøve ham og se om det ikke passer. Jesus Kristus uddriver Satans dæmoner. Jesus Kristus er stærkere end Satans dæmoner.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 03-05-10 17:09

- tak, så er jeg mere rolig, du TA'R pis på os...

Kommentar
Fra : jojjjo

Dato : 05-05-10 13:13

peace of cake.....brug salvie
så giver du bare ordre till hva du vil....allways works )

Godkendelse af svar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 06-06-10 22:28

Citat
I bibelen står der at Jesus er vejen sandheden og livet, ingen kommer til faderen uden om mig.

DEN skulle du vel ALDRIG ligge inde med som SANG/ HELST PÅ Engelsk/ original fra
begyndelsen af 1970´rne??
har den selv, men ikke særlig god lyd_______
Ingen kassette afspiller mere.

Citat
Findes der en formel, for evigt LIV

Nej
Men MULIGVIS et svar =======
Har DU et sidste ØNSKE ? =
GET LOST SATAN

Citat
Jesus Kristus er stærkere end Satans dæmoner.

Hvorfor vinder satan så______? hvis han ikker MERE?

MEN / men