/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Bilsyn
Fra : Smukke_Ole
Vist : 1463 gange
300 point
Dato : 01-05-10 15:58

Hvilket bilsyn er det billigste i Aalborg-området ?

Accepteret svar
Fra : Stouenberg

Modtaget 310 point
Dato : 01-05-10 16:20
Kommentar
Fra : dova

Dato : 01-05-10 16:44

Selve bilsynet koster det samme alle steder, der er fast takst på synsgebyret

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 01-05-10 16:59

Er du medlem af FDM, får du rabat hvis du får synet bilen hos dem

http://www.fdm.dk/book-syn

Håndværkervej 20
9000 Aalborg

Kommentar
Fra : Ekspress105

Dato : 01-05-10 21:38

Citat
Selve bilsynet koster det samme alle steder, der er fast takst på synsgebyret

Jaaeee... men har man forbindelse til autobranchen ka man få andre priser

Kommentar
Fra : gwh

Dato : 02-05-10 01:16

http://www.bilsynspriser.dk/omr2.php
Hej Måske dette link bruges .
Mvh. gwh

Kommentar
Fra : bredker

Dato : 02-05-10 06:25

er det ikke bedre at bruge dem der laver et ordentligt arbejde istedet for at spare 50 kr
nu har jeg selv prøvet nogle fors. steder , prisen er den samme for syn og kan svinge 50 kr på omsyn
et af de steder jeg er kommet en del , og har været godt tilfreds med , er jeg stoppet ved efter en af ejerne selv er begyndt at syne bilerne , når først de begynder at skrive flere ting på der er 100% iorden for at få flere ind til omsyn , så bliver det meget dyere i den sidste ende
men har da heldigvis fundet en der er meget realistisk , er der fejl skriver han dem på , hvilket er helt iorden , men har aldrig oplevet at der er skrevet noget på som ikke skulle laves
har været et par tilfælde hvor han har været lidt i tvivl , men så er det sagt på forhånd , så man ikke bare skal skifte noget unødvendigt , samt han tager sig tid til at vise presis hvor og hvad der er galt , også det der vil være en god ide at få lavet , men ikke har noget at sige synsmæssigt
det kalder jeg et godt synssted og giver gerne lidt mere for ( at han så aligevel er den billigste er en anden sag )
sådan et sted kommer man igen

Godkendelse af svar
Fra : Smukke_Ole

Dato : 02-05-10 10:18

Tak for svaret Stouenberg.

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 28-07-19 10:41

Citat
Er du medlem af FDM, får du rabat hvis du får synet bilen hos dem

Afhænger af hvilken abbonement type du har. iøvrigt er prisen 440 Kr. for medlemmer, og det kan sagtens fåes billigere, som det meste af det FDM tilbyder med rabat til sine medlemmer.