/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
rubin bryllup
Fra : hellobal1
Vist : 5531 gange
50 point
Dato : 26-04-10 16:45

Nogle der har en god og ikke alt for dyr( 100-150 kr) gave ide til et rubin bryllup dvs. 40 års ægteskab.. ? måske en blomst/busk til haven, der hedder noget med rubin, men jeg ved bare ik om der findes sådan en "rubin-blomst / busk ell."

Eller andet der har en realation til rubin...

Tak på forhånd..

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 26-04-10 18:06

Du kunne købe en blomst - f.eks. en brændende kærlighed i rubinfarve og supplere med en ægte rubin i en lille fin æske. Du lægger evt. en seddel med, hvor du skriver om rubinens betydning:
Rubin: Skønhed, kraft, lidenskab, kærlighed, usårlighed

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 26-04-10 19:07

Er det din kone - så bare 40 røde roser, det gjorde jeg og lever nu som blommen i et æg.

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 26-04-10 19:14
Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 27-04-10 11:09

Citat
det gjorde jeg og lever nu som blommen i et æg.

Ja sig det med blomster og din dåseøl bliver åbnet

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 27-04-10 13:50

Ja det manglede da bare, med at min dåseøl bliver åbnet.................min kone har jo fået en fin dåseølsåbner. Hun fik faktisk 40 røde roser. (De blev nemlig omhyggeligt talt med det samme.)

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-04-10 14:16

Citat
det gjorde jeg og lever nu som blommen i et æg

Dvs.

Godt LUKKET inde
Kommer KUN ud hvis konen er væk

Har jeg misforstået noget

Kommentar
Fra : Christa.N

Dato : 27-04-10 14:29

Citat
Nogle der har en god og ikke alt for dyr( 100-150 kr) gave ide til et rubin bryllup

Hmm den er svær...... man kan ikke købe 40 roser for det beløb !

Er det en gave til begge, altså både rubinbruden og gommen ? hvis det er det, hvad så med en flaske med rubin farvet vin og et smukt kort.
- eller en sammenplantning.....

Kommentar
Fra : hellobal1

Dato : 28-04-10 17:13

det er en gave til mine forældre som fælles gave havde jeg tænkt.... r der noget der hedder en rubin busk træ ell... ?

Accepteret svar
Fra : Cathcart

Modtaget 25 point
Dato : 25-05-10 16:14

Hello hellobal1

Hvordan gik det så med gaven og den måske overståede rubinbryllupsdag ?

Mvh Chris .

Kommentar
Fra : hellobal1

Dato : 26-05-10 08:19

jaa tak alt vel med rubin brylluppet.. jeg valgte at købe et rubin rødt tulipan træ, og det vagte lykke..

Godkendelse af svar
Fra : hellobal1

Dato : 26-05-10 08:20

Tak for svaret Cathcart.

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 26-05-10 22:53

Hejsa.

Det var en fin gave. Og dejligt at erfare, at festen var god . Men jeg var nok ikke lige den rigtige at godkende et svar fra . Jeg skrev blot for at høre, om alt gik godt på dagen.

Det var jo det her:
http://da.wikipedia.org/wiki/Sangen_om_den_r%C3%B8de_rubin

Ha det godt og god nat!

Mvh Chris