/ Forside/ Teknologi / Netværk / Andet Netværk / Spørgsmål
10  dk 1610
severino kig ind
Fra : k_m_s
Vist : 467 gange
200 point
Dato : 18-04-10 16:53

Hej severino. Det kommer jo ikke an på point her men du skal lige ha lidt for dit tip på usb hubben i Aldi.
Jeg havde kigget på en d-link til 800 kr, så jeg sparede en del penge.

Og den virker helt efter hensigten.

Så tak

Kim

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 18-04-10 17:06

Ja det er en god dims...

Den mangler dog en opdatering til Apple produkter....

Kan man leve uden denne går det helt fint...

vh Ben

Accepteret svar
Fra : severino

Modtaget 210 point
Dato : 18-04-10 17:25

Jamen jeg har da også selv købt en og afprøvet den, før jeg vidste hvad jeg skulle anbefale.
Indtil videre, har jeg den ene printer, koblet til, samt mit datatower, med 4 harddiske (fysiske) som er til rådighed for mit netværk.
Alt ialt en fix lille sag til en fornuftig pris.

Kommentar
Fra : severino

Dato : 18-04-10 17:27

Min lokale ALDI pusher, har stadig 4 tilbage, og der findes sikkert også nogle i de butikker, som ikke ligger i en tættere boligmasse!

Godkendelse af svar
Fra : k_m_s

Dato : 18-04-10 21:18

Tak for svaret severino og tippet

Kim