/ Forside/ Interesser / Helbred / Motion / Spørgsmål
10  ans 380
Trampolin
Fra : maler-fidusen
Vist : 2807 gange
100 point
Dato : 13-04-10 09:06

Mine børn vil så gerne ha en havetrampolin, men hvilken model skal man vælge. Jeg har hørt at dem fra Bilka/Br/Toys 'r' us er noget værre møg ... men hvad skal man investerer i.
Der er noget med trampolinens egenvægt, antal fjedre og længden af disse, kant dækningen, hvor mange kg. den kan bære osv
Fandt ellers en tysk side men er ikke sikker på at jeg tør handle der....
Nogle erfaringer om hvor i har købt og hvor længe i har haft den osv.

Kommentar
Fra : AG112

Dato : 13-04-10 09:33

BØRNETRAMPOLINER ER SÅ BILLIGE I DAG, OG DE FÆRRESTE BØRN ER PROFF. TIL AT HOPPE,
SÅ DET NÆSTEN ER LIGE MEGET.
DE HOLDER ALLE UTROLIG LÆNGE.

VI HAR EN DER ER CA. 5 ÅR GL. BRUGT BÅDE SOMMER OG VINTER MED STØVLER PÅ.
VI HAR FÅET NYT NET OMKRING 2 GANGE, ELLERS HOLDER DEN FINT ENDNU.

PUDERNE SER LIDT MEDTAGNE UD, MEN DEN VIRKER.

VENLIGST
AG112

Kommentar
Fra : maler-fidusen

Dato : 13-04-10 10:21

Hvor har i købt jeres.... Jeg har hørt om flere hvor "stoffet i midten" er styrtet sammen når flere har hoppet på en gang .. så alle råd er købt en god trampolin med mange fjedre og god egen vægt.. (og ja jeg ved godt at man sige kun 1 på af gangen for sikkerheden skyld).....

Kommentar
Fra : AG112

Dato : 13-04-10 10:58

DET ER SOM SAGT OVER 5 ÅR SIDEN.
JEG TROR DEN ER KØBT I KVICKLY.

DER ER HOPPET 3-4 AD GANGEN OG MED STORE VINTERSTØVLER PÅ, OG DUGEN HAR INGEN SKADE TAGET.

NÅR DE ER SÅ BILLIGE, KAN DU JO KØBE EN ANDEN OM ET PAR ÅR.
ELLER KØBE EN BRUGT, MANGE BLIVER TRÆT AF AT HAVE EN STÅENDE, HVIS IKKE DEN BLIVER BRUGT.

MVH
AG112

Accepteret svar
Fra : CiviC

Modtaget 50 point
Dato : 13-04-10 22:17

Vi købte en med diameter på 396 cm fra Bilka sidste år, som stadig ser rigtig fin ud. Dugen og fjedre har været taget af i vinterperioden, da jeg tror den godt kan blive lidt mørnet.
Men køb en, der kan holde til nogle kilo og hellere for stor end for lille. Har du mindre børn er det en rigtig god idé at købe et net. Hvis ikke, så sørg for, at der er et par meter hele vejen rundt om trampolinen der er frit og blødt at styrte ned på (græs ell.)
Husk. Hvis skaden sker, vil du ønske du havde brugt de penge det kostede til et net.

Mvh.
CiViC

Godkendelse af svar
Fra : maler-fidusen

Dato : 16-04-10 17:58

Tak for svaret CiviC.

Kommentar
Fra : maler-fidusen

Dato : 22-04-10 10:32

Jeg valgte at bestille en stor trampolin i Tyskland da man så har mulighed for reservedele hvis noget går galt. Bestilt i søndags - fik den ene af de 4 pakker igår og kan se på gls at de sidste 3 står til levering idag. Det blev en trampolin på 4,60 i diameter med sikkerhedsnet, stige, kantpude. Den er godkendt og testet og kan holde til 220 kg. så jeg satser på at vi voksne også kan hoppe med *s*

Kommentar
Fra : maler-fidusen

Dato : 22-04-10 10:32

nå ja - trampolinen vejer 80 kg og har 108 fjedre.

Kommentar
Fra : CiviC

Dato : 22-04-10 20:09

Hvad gav du for den?
Har du et link?