/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Andet familie & relationer / Spørgsmål
10  clou 540
Mig og min bedstevens eks.
Fra : Hansen4life
Vist : 677 gange
35 point
Dato : 08-04-10 16:57

Hej Allesammen :D

Her i søndags var jeg til fest ved en go veninde, min bedstevens eks,
og vi blev fulde, og det endte med at efter de fleste var taget hjem
sad vi og kyssede..
Jeg tænkte meget på det der og dagene efter om hvordan det ville
være hvis min bedste ven fandt ud af det..
Og så omme i skolen da han fandt ud af det, var han ligeglad, og så
en anden dag spurgte han om jeg ikk skulle score hende..
Men jeg er ikk helt sikker på om han er okay med det, for jeg kan
virkelig lide hende en del, men vil hellere være venner med ham end
være sammen med hende.
Hvad skal jeg gøre?, skal jeg spørge ham om det er okay hvis jeg er
sammen med hende, eller skal jeg bar droppe det?

Tak på forhånd
- Hansen4life

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 08-04-10 16:59

Hvis jeg var dig ville jeg droppe den pige... godt nok siger din ven, at han er ligeglad, men det bliver noget akavet noget, selv om det - måske - er rigtigt at han er ligeglad

Kommentar
Fra : taunusanden

Dato : 08-04-10 17:07

Jeg har prøvet at miste en kæreste til en rigtig god ven, det resulterede i at vi ikke talta sammen i et par måneder. Dumme kælling! Men han slap da af med hende efter et par år, heldigvis!

Der kan være stor forskel på situationen, måske går det godt, måske ikke.
Men, man bliver ikke lykkelig af ikke at prøve. (beviser min erfaring kraftigt!)

Held og lykke med det, jeg vil hverken til eller fraråde det, det er kun din egen mave fornemmelse der kan afgøre det

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 08-04-10 17:22

- meget nemt, vil du være ven med ham? Eller hende? Så vælger du bare...

Kommentar
Fra : ItsGreen

Dato : 08-04-10 18:11

Du skal da bare tage en snak med ham og sige ærligt til ham at du er faldet for hende.
Er han en rigtig mand, så vil han synts det er ok. Han må respektere at du er faldet for hende.
Alt det der jalousi pis, det må i komme jer over. Jeg syntes du skal snakke alvorligt med ham.

Piger går ofte på omgang i kredse. Sådan er det. Hun bliver også din eks en dag. Skal du så bestemme hvem der skal kneppe hende næsten gang?

Kommentar
Fra : dkwM327

Dato : 08-04-10 18:21

kneppe
Er det annerkendt her på Kandu ?

mvh.
DkwM327

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 08-04-10 18:34

Citat
Skal vi ikke sige at jeg skriver lidt mere om mig selv når jeg har fundet på noget?

@ItsGreen.
Fra din egen profilbeskrivelse.

Citat
Skal du så bestemme hvem der skal kneppe hende næsten gang?

Det siger vist alt.
Prøv dog at beherske dit sprog.

Kommentar
Fra : fun2

Dato : 08-04-10 19:23

Det kommer an på flere ting:
- Er din bedste ven stadig forelsket i hende?
- Hvem afbrød forholdet?
- Hvor lang tid er det siden de brød op?
- Hvor længe var de sammen?
- Er han kommet over det?
- Håber han på at få hende tilbage?

Problemet er at det kan være svært at få et ærligt svar fra din bedste ven, hvis du spurgte ham.
Han vil sikkert lade som om det er helt ok, også selv om han er ked af det.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 08-04-10 20:21

Du kender jo selv svaret.........................følg det.

Kommentar
Fra : Hansen4life

Dato : 08-04-10 21:20

Tror ikk han er forelsket i hende mere, han er ved at score en ny dame :D
Det gjorde hun.
Det er ca 1 måned siden de slog op.
De var sammen 3 måneder mener jeg nok.
Og han er som sagt ved at score en ny :D

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 08-04-10 23:01

Hvis du vil beholde din ven så holder du dig fra hans ekser. Og omvendt. Den slags kan ikke gradbøjes. Hold dig væk fra den pige hvis du vil beholde vennen.

Accepteret svar
Fra : taunusanden

Modtaget 35 point
Dato : 09-04-10 01:59

Det kan altså ikke siges så enkelt. Hvis han er en god ven og er kommet over hende bør han også respektere at i kan finde sammen!
Hvis han havde kvaler over bruddet med hende ville jeg da nok være tilbageholdende, men det lyder det jo ikke til i dette tilfælde.

Men husk på, kvinder er nogle manipulerende og hævngerrige møgkællinger der kan finde på hvad som helst for at få det som de vil have det!

Kommentar
Fra : HansELund

Dato : 12-04-10 18:32

Du skal bruge din sunde fornuft og lade være med at spilde vores tid på den slags pjat. Hvis du er ældre end 12 år, skal du søge hjælp ved en terapeut..

hilsen en fornuftig "Kandu bruger"

Godkendelse af svar
Fra : Hansen4life

Dato : 17-04-10 20:52

Tak for svaret taunusanden.