/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
spil online m. kollega
Fra : kondivand
Vist : 510 gange
25 point
Dato : 08-04-10 14:09

Er der nogen der ved, om der findes helt simple spil, hvor man kan sende en invitation til sin kollega, så man lige kan snuppe et hurtigt spil over nettet af et par minutters varighed?

Kommentar
Fra : severino

Dato : 08-04-10 14:17

Hvis det er til din egen website, så ved jeg det ikke.
Hvis det er ude på nettet, så er der masser af dem.

Har dog selv nogle, der kan lægges på egen website, men kun spilles af den besøgende alene. Det er DAM og OTELLO.

Kommentar
Fra : kondivand

Dato : 08-04-10 14:22

Det er ikke til hjemmeside, men blot hvis man lige trænger til to minutters pusterum - så kunne man jo invitere sin kollega med til et spil på internettet. Spillet sker så foran, hver sin arbejdsskærm.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 08-04-10 14:48

www.komogvind.dk og www.spigo.dk er der gratis spil, hvor man kan være "venner".

Man aftaler så hvilket spil og i hvilket rum man vil spille... der kan altså godt være andre deltagere, men ikke altid

Kommentar
Fra : kondivand

Dato : 08-04-10 20:57

Jeg forestiller mig, at man inviterer en ven via en email, hvorefter man via et klik kan starte spille uden først at være oprettet osv.

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 12 point
Dato : 08-04-10 21:30

Er i begge på msn??

Så tror jeg der er nogle spil i kan spille sammen der, men det er ikke noget jeg selv har afprøvet

http://msndk.games.is/

Godkendelse af svar
Fra : kondivand

Dato : 19-04-10 14:34

Tak for svaret Nordsted1.