/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
motor
Fra : Sejersen01
Vist : 414 gange
20 point
Dato : 06-04-10 16:11

Hej

Mig og nogen af mine venner er ved og bygge en sæbekassebil med motor så ville høre om der er nogen der eventuelt har prøvet det og ved hvor kraftig en motor man skal bruge og hvor man kan få en billigt???

//Sejersen01

På forhånd tak

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 20 point
Dato : 06-04-10 16:29

Citat
hvor kraftig en motor man skal bruge og hvor man kan få en billigt???

Er du handikappet ????

Motoren GÅR du på

Godkendelse af svar
Fra : Sejersen01

Dato : 06-04-10 16:44

Ja

ej det er jeg ikke men er ved og være lidt træt af og skubbe