/ Forside/ Interesser / Helbred / Naturpleje / Spørgsmål
10  pve 300
IP webcam
Fra : olarsen
Vist : 2276 gange
100 point
Dato : 06-04-10 14:48

Jeg søger et camera til at sætte i en fuglekasse, noget lig dem som kan købes færdige. Jeg har søgt lidt på nettet, men ikke rigtig fundet noget brugbart, men jeg er heller ikke nogen ørn til det med websøgning. Der er ingen specielle krav, men et ønske om at det gerne må være et IP kamera med mikrofon, da det skal tilsluttes en PC, og med IR lys. En mulighed kunne være at købe et af disse fugleredekasser med kamera og så demontere kameratet, men så er det jo ikke et IP kamera.
Nogen forslag?

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 06-04-10 18:12
Kommentar
Fra : olarsen

Dato : 06-04-10 18:24

Det er pænt afdig fiala, men mic. er et must!
men tak alligevel

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 06-04-10 19:20

så får du da bare det her.

http://www.pixmania.com/dk/dk/1637361/art/cisco/ip-kamera-poe-pvc2300-dag.html

er nok alt for stort men jeg leder lige videre

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 06-04-10 19:23
Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 06-04-10 19:25
Accepteret svar
Fra : Fijala

Modtaget 100 point
Dato : 06-04-10 19:28

søgte blot på Google på flg. micro ip camera med mikrofon

Godkendelse af svar
Fra : olarsen

Dato : 06-04-10 22:34

Tak for svaret Fijala.
Så lærte jeg lige lidt mere om at google, det er vel også lidt pints værd

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 06-04-10 22:40

Jamen held og lykke med dit projekt. Det lyder spændende og bare surf og søg så skal du nok finde det kamera du ønsker og så til de rigtige penge.