/ Forside/ Teknologi / Netværk / Andet Netværk / Spørgsmål
10  dk 1610
sluk programmer i avast?
Fra : Gigli-Chico
Vist : 719 gange
30 point
Dato : 04-04-10 20:21

Hej..

Jeg har et lille problem. Har et program der starter op hver gang min computer tænder..
Jeg har kunne fjerne programmer fra at åbne når den tænder, men har helt glemt hvordan man gør?
Er der nogen der kan "guide" mig igennem det?

Taak.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 04-04-10 20:27

Citat
sluk programmer i avast?

Avast ER et program - hvad vil du "slukke" der

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 04-04-10 20:33

Det er bl.a. i "spybot search & destroy
Værktøjer > systenopstart

Der kan du fravælge hvad der skal starte op når windows ruller ind.

Kommentar
Fra : Falcham

Dato : 04-04-10 20:45

Hejsa

Brug programmet msconfig, deri kan du bestemme hvilke programmer der skal starte op ved start af computer.

Tryk start - kør - msconfig

Falcham

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 04-04-10 20:59

Eller ccleaner, med det kan du rydde op, fjerne emner fra opstart, rense registreringsdatabasen,
afinstallerer programmer du ikke bruger mere, osv, osv...

CCleaner - Slim
Installer, no toolbar
http://www.piriform.com/ccleaner/builds

Kommentar
Fra : Gigli-Chico

Dato : 04-04-10 21:08

refi - ja ved godt avast er et program, men det er også et program der kan favælge noget i at starte op med windows...

Jeg vil ikke have et andet program, jeg kender avast og jeg ved det kan fravælge programmer i at starte op med windows, men hvordan man gør det kan jeg ikke huske..

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 04-04-10 21:24

Avast er et Antivirus program, det fravælger ikke noget i at starte op !!!

Kommentar
Fra : Gigli-Chico

Dato : 04-04-10 22:00

så i ccleaner har begge to?.. Jeg har bare brug for at vide hvordan jeg gør det??

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 30 point
Dato : 04-04-10 22:07

Når ccleaner er startet, klik på den blå "svensknøgle" hvor der står Værktøjer nedenunder
nu kommer der 3 punkter lidt til højre, Afinstaller programmer, Opstart, Systemgendannelse,
vælg Opstart, her kan du så se hvad der starter med windows,
højreklik på det du vil slå fra og vælg Deaktiver...

Godkendelse af svar
Fra : Gigli-Chico

Dato : 05-04-10 00:26

Mange tak for svaret Klaudi.
Jeg kan godt komme til at blive lidt forvirret med alle de programmer jeg nu har.. ;D

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 05-04-10 09:18

Velbekommen, og du fik klaret den, det jo ikke meningen du skal blive forvirret