/ Forside/ Karriere / Offentlige / Andet offentlige / Spørgsmål
10  jakjoe 697
Smykkeværksted Næstved eller omegn?
Fra : Gigli-Chico
Vist : 868 gange
30 point
Dato : 01-04-10 18:11

Hej igen..
Jeg stilte et spørgsmål om hvor man kunne designe sit eget smykke og jeg fik det perfekte svar.
Nu mangler jeg bare at finde et smykkeværksted i Næstved eller omegn?
Jeg har kigget lidt på google og krak og sådan, men kan ikke rigtigt finde noget?

Kommentar
Fra : skytten49

Dato : 01-04-10 18:29

jeg søgte på design selv smykker og fandt dette link: http://www.smykke-galleriet.dk/

Kommentar
Fra : skytten49

Dato : 01-04-10 18:31

og næstved tilføjet søgningen

Kommentar
Fra : Gigli-Chico

Dato : 01-04-10 19:16

http://www.smykke-galleriet.dk/

ja der kan du "designe" dit eget smykke, men med perler og sådan.
Det er ikke design selv smykke som sådan. det er et Smykkeværksted jeg leder efter, i Næstved eller omegn. Jeg mener hvor du f.eks har en tegning af et vedhægn og du gerne vil have det lavet i sølv eller guld. Så det bliver dit helt eget og personlige smykke?

og ja næstved er tilføjet i søgningen.

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 30 point
Dato : 01-04-10 19:31

Hvis der ikke er en i nærheden af Næstved (jeg skal nok kikke videre senere), så prøv og spørg ham her, om han kan fremstille et smykke efter en tegning fra dig uden at du møder op personligt

http://www.guldsmed-lank.dk/

Husk at få oplyst en ca. pris, så du ikke får en grim oplevelse

Ikke alle guldsmedeværksteder har en hjemmeside, så prøv også at søge på de gule sider

Kommentar
Fra : skytten49

Dato : 01-04-10 19:41

T & J Design T Frisch og J Frisch
Kalbyrisvej 123, 4700 Næstved (STORSTRØMS AMT)Guld- og sølvsmedeværksteder samt juvelerer
Infoside Annonce: Guldsmedeværksted Næstved
Tlf 55 73 70 75
Fax 55 77 70 75

prøv at spørge her

Kommentar
Fra : Gigli-Chico

Dato : 01-04-10 19:46

Tak jeg prøver lige at kigge.

Godkendelse af svar
Fra : Gigli-Chico

Dato : 04-04-10 19:54

Tak for svaret Nordsted1.