/ Forside/ Karriere / Offentlige / Andet offentlige / Spørgsmål
10  jakjoe 697
Desing selv smykke?
Fra : Gigli-Chico
Vist : 613 gange
20 point
Dato : 31-03-10 22:55

Hej alle..
Leder efter et et sted hvor man kan "designe" sit eget smykke.
f.eks tegne hvordan man vil have et vedhæng til en halskæde skal se ud, eller sådan.
så det ligesom bliver dit helt personlige unikke smykke?
er der nogen der kender sådan et sted?

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 30 point
Dato : 31-03-10 23:12

Hej og velkommen til kandu

Som ny bruger kan det være en god ide at læse ude til venstre - kom godt igang - der kan du også se hvordan du lukket et spørgsmål

Du kan hos guldsmeden indleverer en tegning af det smykke du kunne tænke dig at få fremstillet, gå gerne til flere, for der er store prisforskelle

Guldsmedeforretningen laver ikke selv smykket, men sender det videre til et værksted ude i byen.

Du kan også på google søge på smykkeværksted+bynavn så du finder et værksted tæt på din bopæl.

Min søn fik for nogle få år siden lavet et specielt smykke i et værksted,og han sparede et par tusinde ved at få lavet det der fremfor via en guldsmed

Kommentar
Fra : Gigli-Chico

Dato : 01-04-10 00:18

Det er et rigtigt godt svar!
Jeg bor i Næstved.
Nu du er her ved så du hvad priserne ca. er på sådan noget?..
hvis det er et vedhæng?

Godkendelse af svar
Fra : Gigli-Chico

Dato : 01-04-10 00:19

Tak for svaret Nordsted1.