/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / FrontPage / Spørgsmål
10  PARKENSS 1050
redigere en expression web template
Fra : starphoto
Vist : 826 gange
200 point
Dato : 28-03-10 20:49

Hej

Er der nogen som ved, hvordan man går ind og kan redigere i en skabelon, jeg mener at have læst her engang, at man skal gå ind på en bestemt side, men kan ikke huske præcis hvordan.

Samtidig kan jeg ikke åbne downloadede skabeloner, kan i sige mig hvor de skal ligge for at de ligger rigtigt ?

På forhånd tak

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 28-03-10 23:52

Lidt at starte med
Customizing a Website Template with Expression Web
http://expression.microsoft.com/en-us/dd939172.aspx

Expression web help
http://www.expression-web-designer-help.com/

Kommentar
Fra : starphoto

Dato : 30-03-10 13:01

Tak Klaudi, jeg vil lige tjekke dem i feriedagene, håber det bare lige er DET jeg mangler

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 200 point
Dato : 06-05-10 16:48

Lykkedes det eller hwa' ???

Godkendelse af svar
Fra : starphoto

Dato : 19-05-10 11:08

Tak for svaret Klaudi.

Jeg har ikke fået prøvet endnu, har ikke haft tid, men du skal da ikke vente længere på dine point, nu der ikke er flere svar :)

Takker