/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
uønskede mails
Fra : jensviggo
Vist : 580 gange
50 point
Dato : 26-03-10 11:25

hvordan undgår jeg uønskede mails, jeg får ca 30 om dagen, der alle lover guld og grønne skove...lige fra nettorvet til måske kender I det

mvh jensviggo

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-03-10 11:52

ALLE danske kan afmeldes - det er lovkrav....

Udenlandske undgår du aldrig hvis de først har opsnattet din mailadresse....

De fleste udbydere tilbyder spamsortering, men 100% effektive bliver de aldrig....

Jeg bruger Cactus - der bestemmer du selv hvad der er spam....
http://www.codeode.com/spamfilter/index.html

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-03-10 11:53

Citat
opsnattet

Nyt ord

opsnappet

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 26-03-10 11:53

Du kan måske sortere nogle fra, ved at bruge spamfilter, - og der er "Spamfighter" et godt bud, det kan du finde gratis på nettet.
http://www.spamfighter.com/Download_download.asp

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 26-03-10 13:49

Jeg har brugt spamfighter i 3 år og i dag finder den ALLE spammail. Den er blevet indstillet løbende så nu er det perfekt.

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 26-03-10 14:05

jensviggo - du siger:

Citat
hvordan undgår jeg uønskede mails, jeg får ca 30 om dagen, der alle lover guld og grønne skove...lige fra nettorvet til måske kender I det

Nu nævner du nettorvet - du har du formodentlig selv tilmeldt dig, så på samme måde kan du bare framelde E-mail fra dem.
Spam er fra steder, som du ikke selv har meldt dig til og som du ikke kan fravælge.

Accepteret svar
Fra : IBM760

Modtaget 50 point
Dato : 26-03-10 14:15

Nettorvet - kan afmeldes uden problemer:

Hvis du går ned i bunden af mailen - findes følgende oplysninger:
Citat
Afmeld/ret personlige oplysninger Tilmeld dig andre nyhedsbreve

Her trykker du så på Afmeldog følg så vejledningen!
Så er dette afmeldt - det gælder også hos mange andre!

Godkendelse af svar
Fra : jensviggo

Dato : 26-03-10 14:37

Tak for svaret IBM760.

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 26-03-10 14:43

Selv tak