/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
X Factor Lørdag i Parken - genudsendelse
Fra : FrejaFlop
Vist : 898 gange
50 point
Dato : 23-03-10 12:54

Hej Kandu

Da jeg ikke selv er hjemme lørdag aften og ellers gerne vil se X-Factor afslutningen - håber jeg det bliver genudsendt. Er der nogen der ved hvor man kan se om det bliver genudsendt? Jeg har ikke mulighed for at optage på video - da jeg ikke ved hvordan jeg skal gøre efter at det hele er blevet digitalt????

Men en genudsendelse måske dagen efter ville jo også være godt - men jeg skal jo finde ud af hvad tid jeg skal tænde for mit tv HVIS det bliver genudsendt.

Kommentar
Fra : McBobo

Dato : 23-03-10 13:09

Spørg en ven om han/hun ikke kan optage koncerten......

Kommentar
Fra : sonjor

Dato : 23-03-10 15:56

Se Tvtid.dk, deraf fremgår at Xfactor bliver gebudsendt mandag formiddag 11.00 - 12.00

Hilsen Sonja

Accepteret svar
Fra : bentjuul

Modtaget 50 point
Dato : 23-03-10 17:12

Det Sonja henviser til er ikke finalen i x-factor, det er til det program hvor der er 9 deltagere tilbage.

Men jeg tror du kan se det på nettet her http://www.dr.dk/TV/TV+forside.htm efterfølgende.

Når du er kommet ind på siden så gå i menuen og peg på TV - i den boks der kommer frem trykker du på Se DR.dk TV og så vælg fanebladet Programmer og spol ned til X-factor - pt kan ses programmet fra i lørdags.

Kommentar
Fra : maryFlop

Dato : 28-03-10 21:43

hej,ja det er godt nok ærgerligt at man ikke kan optage længere..håber du har fundet en løsning -kigger selv efter en e.v.t genudsendelse.

Godkendelse af svar
Fra : FrejaFlop

Dato : 05-06-10 23:15

Tak for svaret bentjuul.