/ Forside/ Interesser / Fritid / Malerier / Spørgsmål
10  arne.jako.. 510
Kender du typen
Fra : Creative1985
Vist : 891 gange
200 point
Dato : 09-03-10 21:31

Hej
Disse er muligvis 2 meget svære spørgsmål, men jeg vil prøve aligevel.

I programmet Kender du typen på dr1 i aften kl.20.00 besøgte de en mand der havde malerier på væggene. Skulle der være nogen herinde som kender navnet på den/de kunstner/kunstnere der har malet dem?

Også i kender du typen nogle uger tilbage besøgte de en kvinde - kan desværre ikke huske hendes navn, men det var en rytter der havde vundet en masse pokaler m.m. - deriblandt nogle malerier hun havde hængt op i hendes stue. (Hun har også været med i programmet 4-stjerners middag).
Hvilken kunstner har malet de malerier?

Det er enormt vigtigt for mig at finde ud af det, da jeg selv er hobbykunstner og gerne vil have inspiration.
Så tusind tak på forhånd hvis der er nogen der kender navnene på de kunstnere

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 09-03-10 22:08
Kommentar
Fra : Smokei

Dato : 09-03-10 23:13

http://www.dr.dk/odp/player.aspx?mt=frontpagetab&st=frontpageTab_0

Du kan se dem her. Gå ind i programmmer, så finder Du Kender du typen der.

Accepteret svar
Fra : Reset

Modtaget 200 point
Dato : 09-03-10 23:20

Er ret sikker på at jeg så et maleri af Knud Nielsen

Godkendelse af svar
Fra : Creative1985

Dato : 10-03-10 08:49

Tak for svaret Reset.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 10-03-10 08:59

Du kan gense udsendelserne gratis på dr.dk

Kommentar
Fra : Creative1985

Dato : 10-03-10 10:43

kun en har svaret på det jeg gerne vil have svaret på. Jeg har genset programmerne, ved godt hvor de er - det er kunstmalerens/malernes navne jeg gerne vil finde.

Men jeg takker alle for deres svar alligevel