/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
SÅ ER KLOVNEN TILBAGE.
Fra : piaskov
Vist : 798 gange
10 point
Dato : 09-03-10 17:19

For H**** får det aldrig en ende ???
http://www.kandu.dk/userprofile.aspx?uid=277905

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 09-03-10 17:23

Ja han har været her et par timer

OG NU IKKE MERE OPMÆRKSOMHED TIL HAM I DENNE ELLER ANDRE TRÅDE

IGNORER

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 09-03-10 17:24

HUSK AT BL HAM

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 09-03-10 17:24

Citat
HUSK AT BL HAM

Det blev gjort inden denne tråd blev sendt afsted.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 09-03-10 17:27

Det er lidt synd for blobber her http://www.kandu.dk/spg145698.aspx

hvis det da ik os er jr

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 09-03-10 17:27

Jeg tror ikke blobber er Jørn, det er jo et seriøst spørgsmål

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 09-03-10 17:28

Citat
hvis det da ik os er jr

Jepper men ha' BL ham for en sikkerheds skyld

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 09-03-10 17:56

Citat
Jeg tror ikke blobber er Jørn, det er jo et seriøst spørgsmål

Kommentar
Fra : HUGO-BØRGE

Dato : 09-03-10 18:12

Og hvad er så dit spørgsmål piaskov?
Jeg troede du var så gammel her i dette forum at du viste at her stiller man spørgsmål og ikke alle mulige konstateringer!
men måske tager jeg fejl?

Du er måske KLOVNEMOR?

Med venlig hilsen
HUGO-BØRGE

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 09-03-10 18:17

Citat
Jeg troede du var så gammel her i dette forum at du viste at her stiller man spørgsmål og ikke alle mulige konstateringer!

Hold da KÆ'''' hvor er du fro dum !!!

Kan du ikke se at det IKKE er et spørgsmål??
Tråden er STILET til kandu.
IKKE til dig...så smut grønært.

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 09-03-10 18:27

Hej Piaskov - sikke et flot sprog du bruger - men skulle tro, at du var i familie med KLUMMEN/KRUMME.

Lad dog dobbelt-profilen være - han kan ikke gøre for det!

Accepteret svar
Fra : bentjuul

Modtaget 10 point
Dato : 09-03-10 18:36

Citat
Og hvad er så dit spørgsmål piaskov?
Jeg troede du var så gammel her i dette forum at du viste at her stiller man spørgsmål og ikke alle mulige konstateringer!
men måske tager jeg fejl?

Du er måske KLOVNEMOR?

Med venlig hilsen
HUGO-BØRGE
Så vidt jeg kan læse mig til er piaskov's spørgsmål
Citat
For H**** får det aldrig en ende ???

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 09-03-10 18:51

Hvis nu den intrigante og nævenyttige skiderik IBM knyttede sylten og passede sig selv, så var man da fri for at "høre" på den klovn. Hvad fanden rager det dig, hvilket sprog andre bruger..Snob du bare med dit eget sprog, som sikkert er så fornemt, at du staver fisse med ph..SKVADDERRØV

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 09-03-10 18:55

Citat
Hvis nu den intrigante og nævenyttige skiderik IBM knyttede sylten og passede sig selv, så var man da fri for at "høre" på den klovn. Hvad fanden rager det dig, hvilket sprog andre bruger..Snob du bare med dit eget sprog, som sikkert er så fornemt, at du staver fisse med ph..SKVADDERRØV

Krummen - du er da vist en stor Narrøv

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 09-03-10 19:04

Citat
Hej Piaskov - sikke et flot sprog du bruger -

Ja
Men jeg blev så tosset og er da ked af jeg ikke lige fik talt til 10....nå det er forsent nu.
Men det er da rigtigt havd jeg skriver

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-03-10 19:20

Jeg må indrømme at jeg IKKE fatter Kandu

Det var da strygende da de gjorde indmeldelse mobilnummer afhængig....

Men det hjælper jo IKKE når det er den samme kode de sender både til mobil og email...

Der er sikkert en masse mobilkunder der har fået nogen "besynderlige" smsér med en kode de ikke aner hvad de skal med

Så mange telefoner har "tumpen" sgu heller ikke.... (incl. de 2 venner han sikkert har)

At de ikke effektivt kan lukke forbindelsen - tja

Kommentar
Fra : malmin

Dato : 09-03-10 19:25

Hvorfor BL i ikke alle sammen Jørn - altså dem der hader ham. Hvis i BL ham som den profil han er nu, så bliver han ikke slettet af Kandu, i får ikke mail fra ham, og ingen bliver generet - og i kan sove trygt og godt om natten!!!

Man skulle næsten tro at i bare venter på at han bliver smidt ud af Kandu, så i har noget at "snakke om" når han kommer igen. Det fylder hurtigt en tråd, når Jørn viser sig og mange kommenterer ham på en dårlig måde, istedet for at ignorerer ham. Bare det at skrive: IGNORER HAM, viser at han er en person som er interessant.

malmin

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-03-10 19:27

Citat
Man skulle næsten tro at i bare venter på at han bliver smidt ud af Kandu

Nemlig

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 09-03-10 19:34

Og ham her lever fint op til sit "navn"
http://www.kandu.dk/spg145707.aspx

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 09-03-10 19:38

Citat
Hvorfor BL i ikke alle sammen Jørn
Hvorfor går du så højt op i det er det ikke nok at du er blacket hos mange

Kommentar
Fra : malmin

Dato : 09-03-10 19:55

Det er fint med mig at jeg er BL af mange, men når Jørn stiller et interessant spørgsmål, kunne jeg godt tænke mig at kommentere det. Men det forhindre mange af jer, ved at få Kandu til at smide Jørn ud.

BL ham. Ignorer ham. Og lad os der gerne vil kommenterer Jørns spørgsmål få lov til det.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 09-03-10 20:02

Citat
BL ham. Ignorer ham. Og lad os der gerne vil kommenterer Jørns spørgsmål få lov til det.
men det gør du jo ikke dine kommentarer går som regel på andre kanduer

Her din vigtige kommentar til hans seneste spørgsmål
Citat
Velkommen tilbage Jørn.

Hilsen malmin

Kommentar
Fra : malmin

Dato : 09-03-10 20:12

Jeg er ikke ved tasterne på samme tid som Jørn, og når jeg så vil se hvad han skriver, er han ofte blevet smidt ud af Kandu.

Sidste gang jeg var ved at kommenterer hans indlæg - og havde sendt det - stod der at spørgsmålet var blevet fjernet. Og det var ikke et anstødeligt, eller på nogen anden måde provokerende spørgsmål.

Det handlede om hvorvidt de forskellige politiske partier kunne blive enige.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 09-03-10 20:21

Citat
Jeg er ikke ved tasterne på samme tid som Jørn, og når jeg så vil se hvad han skriver, er han ofte blevet smidt ud af Kandu.
Men du nåede da at kommentere hans spørgsmål i dag

Kommentar
Fra : malmin

Dato : 09-03-10 20:24

Ja, og nu kan jeg sove så godt i nat.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 09-03-10 20:27

Jamen så godnat

Kommentar
Fra : jtj45

Dato : 09-03-10 20:29

fatter heller ik I gider bruge så meget krudt på en person, istedet for og ignorere vedkommende..kan da ik være så svært...

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 09-03-10 20:37

Citat
Krummen - du er da vist en stor Narrøv
LOOL Pas nu på IBM, at du ikke blir ophidset så du ryger ud af din forestillede korrekthed...Hykler!!!

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 09-03-10 21:21

Det var det, prøv at kig på dit link piaskov

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 09-03-10 21:55

Citat
Det var det, prøv at kig på dit link piaskov

SKØNT ...takker mange gange kandu.

Jeg har lige i dette sekund set det bent.

Godkendelse af svar
Fra : piaskov

Dato : 09-03-10 21:56

Tak for svaret bentjuul.
Ja du kunne da se spørgsmålet

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 09-03-10 22:41

I kan da se med her: http://www.kandu.dk/spg145696.aspx , hvor der er en lille snak om, hvorfor vi klynker og brokker os så meget over "småting" .

Mvh Chris

Kommentar
Fra : Asbjørn2

Dato : 10-03-10 00:24

jtj45
Citat
fatter heller ik I gider bruge så meget krudt på en person, istedet for og ignorere vedkommende..kan da ik være så svært...

HHMMM,så nemt er det ikke, når vedkommende person ud af vel 90 kommentarer har de 62, og når så en anden melder, at nu er det nok, så vil vedkommende straks op på 85 og fyrer derfor kommentarer af, som var det spam. Det er da ikke nemt at ignorere, det må du da indrømme.