/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Tåre vælter frem..
Fra : bb1
Vist : 1211 gange
100 point
Dato : 09-03-10 15:52

Tonganeseren er vågnet op tros vinterkulden. Har skrevet en ganske tårevædende historie, som kun kan få folk til at gnide øjne, selv mig…
Desværre ser vi ham også vise sit sande ansigt ved at udelukke mig fra at kunne svare umiddelbart i hans egen tråd, samtidig med, at han angriber mig for at gøre det samme. Hvad kalder man det: Dobbelt moral af værste karakter..
Her på Kandu blev han ved og ved med at benægte at han E.B.Berthelsen var lig med Tonganeseren.
Det indlæg han lige har postet beviser med alt tydelighed, at det er en og samme person. For øvrigt kom det jo også frem. Da han ville anmelde H.H. til politiet.
Noget som der ikke skete noget ved, selvom han sagde han var ven med politimesteren i Helsingør. Hvad kalder man så det: En storm i et glas vand.

Ligesom alle hans påstande om politi anmeldelser omkring min person.De har heller ikke ført til noget besøg af hverken ordensmagten eller advokat.

Citat fra E.B.B.: Send aldrig regulære mails til Balledrengen. Han arkiverer dem og vil ikke tøve et sekund på at misbruge dem. Citat slut.

Det har den kloge herre så til gengæld ret i. Jeg samler alt PERSONFNIDRET og når jeg mener der er nok sender jeg det til min advokat, for i modsætning til E.B.Berthlsen så har jeg råd til at føre en sevil retssag, hvilket er den eneste mulighed der er idet politiet ikke vil tage sig af sådan noget.l
Skulle det vise sig, at jeg ikke har ”Personfnidder” nok til en retssag, så har jeg endnu en mulighed:
Min næste bog – den er ikke afsluttet i nu, selvom man rykker fra flere sider, men vær sikker på at den kommer og ingen bliver hverken glemt eller gemt. Heller ikke oraklet, våbeneksperten eller Dansk Land og strandjagts ekspert på de bonede gulve..
Så fortsæt du blot med dit Personfnidder Jo mere materiale får jeg at gøre godt med…

Pørgsmålet: Ja det må vel være: Ingen er klogere end evnerne rækker,heller ikke E.B.Berthelsen.

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 110 point
Dato : 09-03-10 15:55

bb1, du er lige så ulidelig at hører på som superspammeren, derfor kan jeg kun opfordre til

IGNORER DETTE SPØRGSMÅL, OG LAD OS BLIVE FRI FOR bb1

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 09-03-10 16:00

Ja, hvis det også gjalt "Hylerne" så var vi helt enig, men sparker man til mig sparker jeg igen. Det må da efterhånden være slået fast.....

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 09-03-10 16:03

- én tåre kan ikke vælte...

Dit kvaj!

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 09-03-10 16:06

Nå,men så løbe. Jeg er sku`lige gald meningen er den samme,men det er forståelsen åbenbart ikke

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 09-03-10 16:07

Citat
Pørgsmålet: Ja det må vel være: Ingen er klogere end evnerne rækker

- og hvornår fatter du det bb1?

PS: "Pørgsmålet"?? - og du vil skrive en bog!!!

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 09-03-10 16:16

Ja den kunne du sikkert få meget gavn af. Og desuden er det ikke den første jeg har skrevet,men det er vel gået din næse forbi

Du kan læse om den på: www.bb-jagt.dk

Kommentar
Fra : pauli

Dato : 09-03-10 16:18

Er VANVITTIGT træt af at få "spørgsmål" som dette tilsendt, som jeg kan sidde og bruge min tid på.
Synes at både BB1 i dette spørgsmål, og flere andre brugere i tråde oprettet den senere tid, minder om en flok grædekællinger med en masse tid de ikke ved hvad de skal bruge til.
Har I brug for at "knævre" om hinanden, så find dog et emne som ingen andre end Jer interesserer sig for og skriv der i stedet for under JAGT.
Det er da ÅNDSSVAGT at vi andre skal læse om jeres personlige NAVLEPILLERI og PENISMISUNDELSE, som givet er roden til denne dialog på åndeligt pygmæ-plan.

Hvad rager det os andre, hvad I synes om hinanden personligt ?
Der MÅ da være andre end mig som ikke gider at læse disse indlæg....

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 09-03-10 16:21
Kommentar
Fra : bb1

Dato : 09-03-10 16:25

Det har du fuldstændig ret i Paul ! Men jeg har måttet finde mig i svinerriet længe,så du må rette dit skydts imod dem der begynder hver eneste gang.
Selv ikke imedens jeg var på ferie kunne de holde sig i skindet og at Tonganeseren nu vågner op efter at have lagt i dvale så længe viser vel hvor hunden er begravet- så derfor burde du skyde på ham og ikke mig..
Så hus forbi..

Kommentar
Fra : pauli

Dato : 09-03-10 16:29

Ja, mange tak for omsorgen Stouenberg.
Men var det ikke mere rimeligt om dette forum blev brugt som det er ment; nemlig til besvarelse af spørgsmål som stilles mellem voksne og og som kan defineres som spørgsmål ?
Synes ikke at det skulle være nødvendigt at jeg må sortere, når jeg egentlig gerne vil læse SPØRGSMÅL som omhandler jagt og derfor har sat kryds omkring tråde der vedrører jagt.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 09-03-10 16:29

Og du blev vel med et jagtgevær for panden, tvunget til at skrive denne tråd

Hvis du synes de andre er nogle tumper, så vis dig som den vokne, og hold fingren fra tastaturet

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 09-03-10 16:30

pauli... der har ikke været seriøse jagtspørgsmål i evigheder her på sitet, kun personfnidder, så fjer du bare fluebenet, så hører du ikke mere herfra

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 09-03-10 16:31

Det har jeg jo prøvet. Det hjælper jo ikke engang.. Det kan I jo selv se

Kommentar
Fra : pauli

Dato : 09-03-10 16:33

Hus forbi ???
Du er sgu nøgagtig ligeså slem som flere andre,- det eneste I er dygtige til er at pege fingre og misbruge andre brugeres tid.
Det er hermed udtrykt, håber at nogen kan se at det er lidt latterligt og vi andre dermed slipper for at skulle læse om Jeres personlige problemer.
SLUT herfra...

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 09-03-10 16:37

bb1, hvad angår dine traumer, bestil tid hos en dyrlæge. Du skal nok gøre det under et andet navn, ellers knalder han bare røret på...

Farvel og god bedring...

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 09-03-10 17:57

Citat
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 09-03-10 16:30

--------------------------------------------------------------------------------

pauli... der har ikke været seriøse jagtspørgsmål i evigheder her på sitet, kun personfnidder, så fjer du bare fluebenet, så hører du ikke mere herfra

Hvad er det dog du siger Nordsted1????

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 09-03-10 20:55

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 09-03-10 16:37

--------------------------------------------------------------------------------

bb1, hvad angår dine traumer, bestil tid hos en dyrlæge. Du skal nok gøre det under et andet navn, ellers knalder han bare røret på...

Farvel og god bedring...

------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Taler du af erfaring - eller Er du bare så dum???

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 09-03-10 21:45

Nu giver dette Ballegårds vanvid sgu da mening, han anvender omvendt psykopati, for at få folk til at blive sure og skrive sære syreting, så Mufflon skytten ( skudt under hegn selvfølgelig), kan få stof til sit næste værk " MAIL Luskeren fra Løsning ".

Hvis du bruger nogle af dine egne udslip også, bliver den nok i samme caliber som Ringenes Herre, altså rent sidemæssigt vel og mærke, så kan du bruge dem du brænder inde med ( bøgerne ) altså, fra dit nye forfatterskrab, til at holde dine agerhøns nede med, så de ikke flyver væk, når du træner hunde på dem, bare bind en snor i bøgerne og når du står og peger på vagtlen river du bogen væk ,så Wupti. com kan du skyde vagtlen på jorden.

Så er man nok Bannet igen

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 09-03-10 22:03

Undskyld Flash77.... jeg glemte dine dybt seriøse spørgsmål

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 09-03-10 22:11

betterwisser ved vi jo alle kun kan fnidre, så ham gider vi ikke.....

Kommentar
Fra : Asbjørn2

Dato : 09-03-10 23:39

Hold da kæft hvor er HELE denne tråd noget vrøvl

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 09-03-10 23:48

Citat
pauli... der har ikke været seriøse jagtspørgsmål i evigheder her på sitet, kun personfnidder, så fjer du bare fluebenet, så hører du ikke mere herfra
det har jeg overvejet længe, nu gør jeg alvor af det ikke et eneste seriøs spørgsmål om jagt - kun jeres evindelige personfnidder, markering bliver fjernet både fra mails ved nye spørgsmål og kategorien Jagt bliver heller ikke vist under seneste 20 nye spørgsmål hos mig fremover, utrolig at voksne mennesker kan være så barnlige

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 10-03-10 00:51

bb1
Jeg troede du holdt dig fri af det fnidder, men det må jeg sige, du er ikke et hak bedre end de andre fjolser der kalder sig jægere.
Det er et mirakel at i ikke har skudt hinanden for længe siden.

Kommentar
Fra : Asbjørn2

Dato : 10-03-10 00:58

Citat
Det er et mirakel at i ikke har skudt hinanden for længe siden.

granner01
Prøv at udskifte "et mirakel" med "en skam"

Kommentar
Fra : Provsten1

Dato : 10-03-10 08:58

Kære Bent Ballegaard.

Det er dog en skrækkelig redelighed du har rodet dig ud i - ikke blot denne tråd med at hælde vand ud af ørerne, men faktisk hele din fremfærd på KanDu ! Jeg vil vove den påstand, at du selv er skyld i næsten alle "angreb" fra diverse debattører - du starter ofte dine spørgsmål med et urimeligt angreb eller en helt ekstrem holdning til et emne - du kan da ikke forvente, at debattører blot skal lade sig overfuse for ofte løgnagtige påstande fra din side ! Mange af de svar du modtager, er som regel i en godmodig, drillende tone, en sjælden gang bliver der gået til makronerne også ind imellem over stregen, men næsten altid efter et flabet svar fra din side - derfor er du så sjov at drille. Man må give nogle af de utilfredse skribenter ret i, at det til tider er en børnehave.
Du bebrejder nogle for at blackliste dig - hvad gør du selv ? Det vil jeg gerne udbede mig svar på !
Under din ferie i januar/februar, var der fuldstændig ro og fred på jagtsitet - synes du ikke det er mærkeligt ? Din påstand om, at du ikke kunne få fred under denne ferie, bedes du underbygge - jeg har ikke kunnet finde noget "fnidder" fra denne periode ?
Til pauli er der kun at sige: bliv dog væk fra jagtsiden, hvis du ikke kan lide tonen. Andre debattører har tidligere givet udtryk for det samme til de personer der ikke kan lide at læse om jagt og de historier der følger med ! Min holdning er, at jeg ikke kan forstå hvorfor uinteresserede personer absolut skal lade sig forarge og så ligefrem fremture !

I denne tråd er der et par lyspunkter: Nordsted1 og Stouenberg samt betterwisser, som tager tingene for det det er:
Sjov og ballade - herligt !

Derfor kære Ballegaard - træk du nu vejret stille og roligt og tænk dig om. De trusler du antyder skal du være yderst forsigtig med at fremføre - vis dig som en mand og ophæv de blacklistede personers muligheder for at svare dig direkte, således de ikke er nødt til svare dig ad diverse omveje - derved tror jeg mange misforståelser kan undgåes.
Endelig vil jeg opfordre dig til at udskifte din advokat, som måske? har bildt dig ind, at han kan vinde en sag for dig på de oplysninger du samler sammen - han er blot ude efter dine surt sammensparede pensionspenge - vort retssystem har da andet og meget vigtigere ting at tage stilling til, end dette pjatteri !

Med venlig hilsen
Provsten1

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 10-03-10 09:30

Provsten 1 Når man opkaster sig selv til den eneste i hele verden,der har ret i alt og man enda gør det annonymt, så gør man sig selv uinteressant

Skal jeg blot finde mig i Jeres svinerier - nej,hvorfor dog det

Der er jo ingen overhovedet ingen, der tvinger Jer til at svare på mine indlæg - kan I ikke "tåle" dem og det er jo i virkeligheden her skoen ligger begravet

Så lad da for pokker være med at svare på dem - det er I da ikke forpligtet til

Jeg er HER i denne tråd blevet angrebet af oraklet fra Humlebæk. Det har jeg skrevet, at jeg ikke finder mig I - straks begynder personer, som dig at spille "Kloge Åge"

Kunne I blot holde Jer til tråden og undlade personfnidret ( som I kalder drillerierne )
Hvad var så problemet? - men det er det I ikke kan.
Gang på gang udspredes der løgne og rygter omkring min person. Det er der sku ingen der behøver at finde sig i - heller ikke Jer!!!

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 10-03-10 09:43

Hvis det er humor I vil ha` så kan jeg sandelig også det, men det er jo jagt det drejer sig om. Det har jeg da forsøgt at holde mig til, men OK er det det andet i vil så følg følgende link:

http://www.220.ro/5979YAGxw8/Jos-Textila?popup=true&mod=frame

Det er det øverste link,der gælder og når filmen stopper tryk på play....

Så er det skrevet så selv den stolteberg kan følge med...

Kommentar
Fra : No1Here

Dato : 10-03-10 11:35

Citat
Kunne I blot holde Jer til tråden

http://peecee.dk/upload/view/95786

Kommentar
Fra : No1Here

Dato : 10-03-10 11:47

Citat
Jeg samler alt PERSONFNIDRET og når jeg mener der er nok sender jeg det til min advokatI

http://lmgtfy.com/?q=lawyers+for+dummies

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 10-03-10 20:23

Hej bb1, det er utroligt som du kan smide om dig med påstande.! - Lad os kigge lidt på dem.

Du skriver bl.a., at under dit ferieophold var der personfnidder her på jagtsiden.
Fakta er, under din ferie var alt stille og roligt. Folk skrev pænt til hinanden og alt blev holdt i en sober tone.

Du påstår endvidere, at der blev slettet et indlæg.
Fakta er, under din ferie blev der ingen indlæg slettet. Du kan jo ikke engang sætte navn på den person, som efter din mening fik slettet indlæg.

Nu truer du folk til højre og venstre med sagsanlæg.
Hvad med at rette blikket imod dig selv.? Du har næsten i hvert eneste indlæg du skriver injurierende udtalelser rettet imod gud og hvermand. Og forøvrigt bb1, tror du da for fanden selv på, at ordensmagten, advokater, anklagemyndighed, gider at beskæftige sig med indlæg, som skrives her på jagtdebatten.??? For fanden mand, alle kunne jo lægge sag imod hinanden.

Vi er 5 -7 stykker der er aktive her på debatten, skulle vi ikke prøve at lade gammelt nag være glemt - og prøve på at debattere som voksne mennesker i stedet for alt det ævl og kælv.!?
Vi har allesammen så mange erfaringer at øse ud af.
Det var en fremstrakt hånd fra min side. Du kan tage imod den - eller lade være, jeg er sådan set bedøvende ligeglad.

Forsat god aften.!

Heinz Didrik von Holzenstein.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 10-03-10 21:24

Vi er 5 -7 stykker der er aktive her på debatten, skulle vi ikke prøve at lade gammelt nag være glemt - og prøve på at debattere som voksne mennesker i stedet for alt det ævl og kælv.!?
Vi har allesammen så mange erfaringer at øse ud af.
Det var en fremstrakt hånd fra min side. Du kan tage imod den - eller lade være, jeg er sådan set bedøvende ligeglad.

Forsat god aften.!

Heinz Didrik von Holzenstein.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hvad tror du det er, at jeg forsøger at arbejde hen imod?
- ingen incl. dig selv har dog ville se lyset og hjælpe mig med at nå målet...
-Du afslutter godt, men begyndelsen er dur ikke.

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 10-03-10 21:36

Hvorfor duer begyndelsen ikke.?

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 10-03-10 21:56

Fordi den ikke er sandheden.
Her er lidt af hvad der foregik i medens jeg var på ferie:

Krkotegaard stiller et spørgsmål fik 21 svar de 20 var fra dig.
TRD skrev: Hvis du (H.H) ikke har noget konstruktivt at byde ind med, mener jeg du burde holde dine halvplatte kommentarer til dine egne spørgsmål.
Øjenvidnet fulgte det straks op.

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 25-01-10 14:19

--------------------------------------------------------------------------------
Jamen dog.! Så undlader jeg da at kommentere mere på det spørgsmål....bevares......

Jeg synes bare det var et underligt spørgsmål den gode TRD stillede.
Manden kendte jo selv svaret.!!!!

Derfor min kommentar, om man kunne spise lørdagskyllinger om fredagen......

Citat
Igen kan Heidi-Ho ikke nære sig for dumme bemærkninger - om det er i fraværet af en kendt jæger/hundemand han føler sig kaldet til ballade, ved kun han selv - barnligt er det i hvert tilfælde

Hvad satan.!!!! Er der en kendt jæger/hundemand fraværende..????

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Det var sådan hvad jeg lige kunne finde i en fart - der er mere det ved jeg og jeg ved også med sikkerhed, at der er blevet fjernet indlæg skrevet af FIDO.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Men OK jeg skal gerne være den første til at begrave stridsøksen - men jeg er ganske sikker på, at du ikke kan få de 4 -5 andre til at holde op. Hvilket de jo end ikke kunne under min ferie.
Forklaringen er ganske enkel: Dansk Land og strandjagt har ikke nogen egen debatside,derfor benytter de denne til at fremkomme med deres totalt syge meninger. Det har jeg kæmpet imod og derfor skal jeg jordes.
Så enkelt er forklaringen og jeg har jo også fået dem til at indrømme, at de skam ringer sammen og aftaler hvad de hver især skal skrive..
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Og lige nu hvor de tror de har fået mig ud på et side spor dukker så pludselig Tonganeseren E.B.Bertelsen op igen. Hvorfor tror du det?
Fordi de var klemt.

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 11-03-10 08:54

Hej bb1.
Det, du henviser til, er en menings udveksling imellem Fido og jeg.
Udvekslingen vil jeg ikke kommentere yderligere, da manden er afgået ved døden.

Men generelt set - og uanset om du vil være ved det eller ej, har der været borgfred mens du var på ferie.

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 11-03-10 09:04

Citat
Krkotegaard stiller et spørgsmål fik 21 svar de 20 var fra dig.
TRD skrev: Hvis du (H.H) ikke har noget konstruktivt at byde ind med, mener jeg du burde holde dine halvplatte kommentarer til dine egne spørgsmål.
Øjenvidnet fulgte det straks op.

Denne her, bb1 - den har du selv strikket sammen

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 11-03-10 09:43

Jeg har lige undersøgt Fido's profil.
Fido har ikke fået slettet/fjernet et eneste indlæg.!!!!

Såeeee gamle dreng, hvis vi skal videre - det skal vi jo, er du nok nødt til at holde dig til sandheden.
- Og holder man sig til sandheden, kan man altid huske hvad man har skrevet.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 11-03-10 10:03

Kommentar
Fra : TheRealDeal

Dato : 25-01-10 07:34

--------------------------------------------------------------------------------
Kære Heidi Ho

Hvis du ikke har noget konsturktivt at byde ind med, mener jeg du burde holde dine halvplatte kommentarer til dine egne spørgsmål.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
H.H. Det er helt umuligt at føre en konstruktiv debat med dig, når du mener at jeg vil lyve - Det er jo det andre gør og som jeg kæmper imod
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Svar på dit næste indlæg:

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 11-03-10 09:43

--------------------------------------------------------------------------------
Jeg har lige undersøgt Fido's profil.
Fido har ikke fået slettet/fjernet et eneste indlæg.!!!!

Såeeee gamle dreng, hvis vi skal videre - det skal vi jo, er du nok nødt til at holde dig til sandheden.
- Og holder man sig til sandheden, kan man altid huske hvad man har skrevet.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hvad var det jeg skrev? AT DER VAR FJERNET INDLÆG I MEDENS JEG VAR PÅ FERIE..

Altså min kære ven - hvem lyver - eller hvem er det der har en dårlig hukommelse????
Jeg skriver A L D R I G noget som ikke er rigtigt. Jeg kan sommetider formulere mig anderledes ind andre, men en ting er ganske sikkert. Jeg lyver A L D R I G......

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 11-03-10 12:17

Folk der siger jeg lyver aldrig, lyver. Du taler sandt som du opfatter det.

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 11-03-10 12:18

Okay, en gang til
Citat
Jeg har lige undersøgt Fido's profil.
Fido har ikke fået slettet/fjernet et eneste indlæg.!!!!
Jeg skrev FJERNET OG SLETTET.

Dette her passer heller ikke.!
Citat
Krkotegaard stiller et spørgsmål fik 21 svar de 20 var fra dig.
TRD skrev: Hvis du (H.H) ikke har noget konstruktivt at byde ind med, mener jeg du burde holde dine halvplatte kommentarer til dine egne spørgsmål.
Øjenvidnet fulgte det straks op
.
Krortegaard havde 2 indlæg. Det ene svarede jeg på - og kun mig.
Det andet indlæg svarede Fido på - og kun Fido.

Menæh...skulle vi se at komme videre.?? Det her fører jo ikke til noget konstruktivt.
Jeg vasker min tavle, så kan du vaske din tavle.......

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 11-03-10 13:38

Ja,om igen - Hvorfor har du det så svært ved at indrømme en fejl:
Vedr. Krortegaards indlæg du var IKKE den eneste der svarede:
Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 27-12-09 18:27
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Det andet spørgsmål var ikke hvem, der havde svaret eller ikke svaret men om TRD havde skrevet følgende om dig eller ej:
TRD skrev: Hvis du (H.H) ikke har noget konstruktivt at byde ind med, mener jeg du burde holde dine halvplatte kommentarer til dine egne spørgsmål.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Du beskylder mig for at lyve. Du beskylder mig for ikke at kunne huske.
Det er ikke godt, når du ikke selv er istand til det...
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Fidos indlæg kan jeg jo af gode grunde ikke finde for det er jo slettet/fjernet og det var jo også det jeg skrev...

Så gamle op på hesten igen, men husk at spænde gjorden denne gang ellers falder sadlen og du selv af igen.....

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 11-03-10 15:37

For helvede Bent Ballegaard.!!! Nu skal holde op.

Tryk ind på krortegård tråd. Der er 21 indlæg imellem krortegård og mig omkring haglskydning, samt et enkelt indlæg fra, spamfree
Citat
Jeg tror DYRET er temmelig ligeglad.
det var hvad han skrev.!!! Er det personfnidder.????

Fido har ikke fået slettet nogen indlæg af nogen art. Er det svært at forstå.??????

Du skulle selv spænde gjorden. helst strammere end du plejer, så undgår du måske at tilde så meget rundt.
Det her, er snart ved at være pinligt for dig.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 11-03-10 20:07

Forhold dig til resten!!!

Jeg har sku da aldrig påstået at det var personfnidder. Jeg finder det blot mærkeligt at ud af 21 besvarelser står du allene for de 20....

Husk nu gamle ven du hånede mig og kaldte mig en løgner - det kan du ikke løbe fra....

Forhold dig til TRD`s indlæg..... Men nej for så må du jo give mig en undskyldning....

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 12-03-10 09:13

Jeg kan ikke diskutere mere med dig, bb1.
Du roder rundt i indlæggene. Du aner ikke hvilken dato, eller i hvad sammenhæng indlæggene er skrevet.
Kort sagt, du svarer i øst når jeg spørger i vest.
Derfor har jeg besluttet mig for, at jeg ikke vil mundhugge mere med dig. Det fører jo ikke til noget alligevel - udover et for højt blodtryk.
Såeeee, slut herfra indtil du skriver noget fornuftigt.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 12-03-10 15:05

Ja sådan kan man jo også bakke ud...

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 12-03-10 15:15

Jeg glemte lige H.H. undlad venligst i andre tråde,at stille spørgsmål til mig når du alligevel ikke vil godtage de svar jeg finder på dine egne spørgsmål. jf.: denne tråd: Det var din egen påstand, at der havde været ro og ingen personfnidder imedens jeg havde ferie - og det er vist bevidst, at det var en påstand, som ikke kunne holde vand.

Citat: Kære Heidi Ho

Hvis du ikke har noget konsturktivt at byde ind med, mener jeg du burde holde dine halvplatte kommentarer til dine egne spørgsmål. Citat slut.

Selvom du også påstod at dette havde jeg selv skrevet, så blev det bevidst, at det havde jeg ikke - så løb du blot din vej

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 12-03-10 18:44

Vrøvl med dig, bb1.
Du digter igen, gør du....

Godkendelse af svar
Fra : bb1

Dato : 12-03-10 21:06

Tak for svaret Nordsted1.
- men som du kan se så var der jo endda flere, som ikke fulgte dit forslag og hvorfor:
Det er altid nemmere at svine andre til end at vedkende et nederlag...

Vi mødes i en anden tråd.

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 12-03-10 22:04

Citat
Tak for svaret Nordsted1.
- men som du kan se så var der jo endda flere, som ikke fulgte dit forslag og hvorfor:
Det er altid nemmere at svine andre til end at vedkende et nederlag...

Vi mødes i en anden tråd
her kan man virkelig tale om, "at ha' misforstået galopøvelsen"

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 12-03-10 22:30

Ja du gjorde det i alle tilfælle.......

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 13-03-10 10:27

Citat
bb1, du er lige så ulidelig at hører på som superspammeren, derfor kan jeg kun opfordre til

IGNORER DETTE SPØRGSMÅL, OG LAD OS BLIVE FRI FOR bb1

Du har sku' da selverkendelse når du accepterer sådan et svar.