/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
browservalg
Fra : Asus1Kan
Vist : 398 gange
500 point
Dato : 07-03-10 22:38

Hej. har lige fået besked, at der er en ny vigtig opdatering. det er browservalg, hvis jeg ikke sætter hak, får jeg den vel ikke. har jeg først hentet den kan den ikke slettes igen står der. Jeg har mest lyst til ikke,at hente den, men er det nu klogt. Kan ikke rigtig se hvad jeg skal bruge den til, og hvis det er sådan en som popper op hele tiden, som en her skriver, må det da være træls. hjælp skal/skal ikke.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 07-03-10 22:49

Jeg har hentet og installeret, den spurgte næste gang jeg startede om hvilken browser jeg ville bruge, valgte IE8 og har ikke set noget til valg af browser siden

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 07-03-10 22:56

Du har ikke noget at bruge den til hvis du tilfreds med din nuværende browser, men hvis du bruger Internet Explorer så bør du unde dig selv at prøve en anden browser i stedet for den langsomme Explorer, du kan skjule opdateringen hvis du ikke vil bruge den, så ser du ikke mere til den

Kommentar
Fra : Asus1Kan

Dato : 07-03-10 23:04

hvordan skluler jeg opdateringen, forøvrigt har jeg prøve andre browsere, men kan ikke rigtig finde ud af, om det kun er den primære browser som er beskyttet af mit sikkerhedsprogram. har kun haft explorer som primær, da jeg ikke turde skifte,og jeg så ikke kunne få min gamle indstilling tilbage.

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 510 point
Dato : 07-03-10 23:07

Brug du bare IE8, den er ganske udmærket, du kan hindre browser valg i at starte op ved at redigere i msconfig

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 07-03-10 23:11

Og selv om du har IE8 somstandard kan du sagtens have Firefox, Chrome, Opera eller en anden browser på maskinen, enda åbne flere på en gang..

Godkendelse af svar
Fra : Asus1Kan

Dato : 07-03-10 23:12

Tak for svaret Klaudi. jeg henter opdateringen, og beholder IE8.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 07-03-10 23:22

Velbekommen

Kommentar
Fra : Klaudi