/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Microsoft Office Outlook
Fra : Disi
Vist : 1489 gange
300 point
Dato : 07-03-10 15:01

Nu har jeg langt om længe fået mit Microsoft Office Outlook til at virke "nogen lunde"
Jeg kan modtaget men ikke sende

Den skriver når jeg skal til at sende : Handling lykkes ikke.
Et objekt blev ikke fundet ????

Og et stort Problem mere
Min Pc vil lige pludeselig ikke gemme min koder til Feks. Kandu ,aviser mm
Jeg bruger win 7

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 07-03-10 15:44

Nu sidder jeg ikke lige med min windows 7, men vedr. dette

Citat
Min Pc vil lige pludeselig ikke gemme min koder til Feks. Kandu ,aviser mm

gå op i - funktioner - internetinstillinger -fanebladet generelt - fjern fluebenet ved - slet browserdata ved afslutning - og tryk - ok

Kommentar
Fra : Disi

Dato : 07-03-10 15:56

Den er væk ,så det er ikke det
Den har jo gemt dem forhen

Kommentar
Fra : marc43

Dato : 08-03-10 08:46

Det er sandsynligvis fordi cookies ikke gemmes.

Hvad angår din mail, så må der være en fejl i indstillingerne på POP-server eller lignende.

Kommentar
Fra : ultra2

Dato : 08-03-10 09:44

jeg har det samme problem det kom med explorer 8

Kommentar
Fra : Disi

Dato : 08-03-10 13:04

Hej Ultra
Har du fået det løst så

Kommentar
Fra : ultra2

Dato : 08-03-10 17:02

nej der er intet der hjælper

Kommentar
Fra : Disi

Dato : 14-03-10 11:04

Er der slet ikke nogle gode råd vedr: min mail
Har harft kontakt til stofa og min kontooplysninger er korekt sat op.
det er måske noget med min profil at gøre .....
HJÆLP

Kommentar
Fra : webm

Dato : 14-03-10 11:24

Citat
Er der slet ikke nogle gode råd vedr: min mail
Har harft kontakt til stofa og min kontooplysninger er korekt sat op.
det er måske noget med min profil at gøre .....
HJÆLP

Det er der jo nogen ting der taler for at de ikke er korrekt sat op...
Prøv minutiøst at gennemgå opsætningen én gang til.
Der er jo nogle gange man stirrer sig blind på problemet.

Med hensyn til dine kodeord, er der en rigtig god kodeordshusker her:
http://www.roboform.com/dk/ egentlig ikke bare god - men genial!

Kommentar
Fra : ultra2

Dato : 14-03-10 11:26

slet explorer 8
tag nr 7 istedet for

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-03-10 11:30

Citat
Har harft kontakt til stofa og min kontooplysninger er korekt sat op.

Det tror jeg ikke....

Er du sikker på din POP3 er din mailudbyders ??
Er du sikker på din SMTP er Stofas ???
Har du "hak" ved "sikker godkendelse" (fjern det)

IE8 kan ikke have noget med sagen at gøre i Outlook.....

Hvad er det for en Officeversion ????

Citat
Et objekt blev ikke fundet ????

Hvilket objekt ????

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 14-03-10 11:39

Din mail er ikke sat rigtigt op - hvis du ikke kan sende er det fordi din smpt server ikke er sat rigtigt op. Du skal som hovedregel bruge din udbyders smtp server her kan du se nogle udbyderes http://www.netsite.dk/support/e-mail/smtp-serverliste.html og der er flere, men det har du garanteret stående i dine papirer fra din udbyder.

Men husk kan du ikke sende, så er det på grund af smtp severen.

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 14-03-10 22:31

tjek lige udbakke, det er vel ikke en mail der ligger og fejler der?

Kommentar
Fra : Disi

Dato : 15-03-10 07:13

Den står som den skal
Og når jeg laver test
Laver den kun test på at modtage udgående post

Kommentar
Fra : Disi

Dato : 15-03-10 07:14

Microsoft Office Outlook 07

Kommentar
Fra : webm

Dato : 15-03-10 07:42

Citat
Den står som den skal

Det gør den jo angiveligt ikke, for hvis den gjorde vill det jo naturligvis virke!

Tag kontakt til din udbyder og få en udførlig forklaring på problemet.

Der er umådelig mange muligheder for at sætte et punktum eller et bogstav forkert, så kig det igennem igen igen og kig evt. dette link:

Gennemgang af hvordan Microsoft Outlook opsættes i almindig (POP3) opsætning.
De fleste vil ønske deres mailklient opsat således.

http://www.cmsdanmark.dk/default.aspx?pageId=55

Kommentar
Fra : Disi

Dato : 15-03-10 17:48

har snakket med Microsoft EMEA Consumer Technical Support de mener det er min profil der er ødelagt
Jeg har så været i kontrolpanel og Post og lavet en ny profil igen igen
og har fjernet hele programmet igen igen
Og stadig samme fejl ((((((

Kommentar
Fra : Disi

Dato : 15-03-10 17:50

mail1.stofanet.dk
til indgående og udgående

Kommentar
Fra : Disi

Dato : 15-03-10 17:54

Klik på "Flere indstillinger" og derefter fanebladet "Server til udgående post

Hvor finder jeg den ??

Kommentar
Fra : Disi

Dato : 15-03-10 17:58

Har fundet den
Den stod osse korrekt

Kommentar
Fra : Disi

Dato : 15-03-10 18:10

Og så får jeg denne mail :
Dette er en e-mail, der sendes automatisk af Microsoft Office Outlook under test af indstillingerne for kontoen.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-03-10 18:27

Citat
Den skriver når jeg skal til at sende : Handling lykkes ikke.

Find din logfil og lad os høre PRÆCIS hvad der står....

Kommentar
Fra : Disi

Dato : 15-03-10 18:28

hvordan gør jeg lige det

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-03-10 18:41

Citat
Dette er en e-mail, der sendes automatisk af Microsoft Office Outlook under test af indstillingerne for kontoen.

Jamen så er der jo IKKE noget galt

Så mon ikke det bare er fordi du prøver at sende noget noget Stofa IKKE vil acceptere - eller for store vedhæftede filer

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-03-10 18:42

Citat
hvordan gør jeg lige det

Det er så ligegyldigt - der ER jo ingen fejl

Kommentar
Fra : Disi

Dato : 15-03-10 18:43

jeg har sendt en alm mail hvor teksten er Prøve
Og så kommer denne fejl:Handling lykkes ikke.
Et objekt blev ikke fundet ????

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 150 point
Dato : 15-03-10 18:46

Citat
Handling lykkes ikke.

Og den fejl har en log

Send en mail til en anden adresse - du kører i ring på en eller anden måde....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-03-10 18:48

Sender du ikke en mail når du har skrevet den - eller sender og henter du på en gang... ??????

Kommentar
Fra : Disi

Dato : 15-03-10 19:13

har sendt en til min hotmail
men samme svar.
:Handling lykkes ikke.
Et objekt blev ikke fundet

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-03-10 19:22

Du kan jo prøve forslagene

http://www.eksperten.dk/spm/862018

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 15-03-10 19:33

Har du ændret din port for server for udgående post til 366 eller 587 ?

Kommentar
Fra : Disi

Dato : 15-03-10 20:08

server for udgående post står på 25

Kommentar
Fra : Disi

Dato : 15-03-10 20:11

og server til indgående pop 3 110

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 15-03-10 22:16

Prøv dog at ændre port 25 til 587 eller 366........................................

Kommentar
Fra : Disi

Dato : 16-03-10 18:39

Maker Outlook vælg Kompatibliiet ,der stod den til Visa
den rare mand fra Microft var på min maskine i 1 1/2 time i dag for at finde denne fejl
Men nu kører det altså
Kan ikke rigtigt finde ud af hvem der skal have point

Godkendelse af svar
Fra : Disi

Dato : 16-03-10 18:41

Tak for svaret refi. og i andre