/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Forskelsbehandling?
Fra : molokyle
Vist : 919 gange
100 point
Dato : 07-03-10 07:45

Med tanke på med hvilken hast den såkaldte SUPERSPAMMER og dennes utallige profiler bliver hældt på porten af Teamet bag Kandu.dk, så finder jeg det meget mærkværdigt, at den/de bruger/e som Teamet bag Kandu.dk selv har valgt at bortvise fra dette site, stadig er at finde her på siderne.

Kære Kandu team:

Hvad er argumentet for ikke selv, at følge egne beslutninger ???

Citat
Alle indlæg og profiler fra disse to personer vil blive slettet så snart de bliver opdaget.

Er der da forskel på Kong Hans og Jørgen Hattemager ???

Jeg mener: Banen burde være ens for alle.

Udvis dog en smule konsekvens ellers ender dette site i det rene hat og briller

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 07-03-10 07:56
Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 07-03-10 08:52

Han har så ondt i røven af, at Ram2 stadig er på Kandu, under et andet nick nu på 4. år. Det har ikke en skid med indignation over forskelsbehandling at gøre, men er udelukkende fordi hashhjernen ikke kan døje mig. Dette kan han ikke, fordi jeg ofte i et klart sprog har eksponeret midens vamle selvglæde og helt uberettigede høje tanker om sig selv....for slet ikke at nævne hans evne til selviscenesættelse i klynketråde, hvor han savler efter ros og medlidenhed...ja og så lige hans løgnehistorier samt hans udsagn: jeg er akedemiker med en efter egen mening meget høj intelligens uha uha GAAAAAB....prøv at spørge om "kedelig" er hans fornavn

Og hvad mener Potfrederik for øvrigt om de andre brugere, som forlængst er blacklistet af Kandu-teamet og som han udmærket kender med deres nye nick. Sjovt han ikke nævner dem

Hvad synes Elykom selv?? Er han lidt ynkelig?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-03-10 09:00

Smart træk 3773:

Denne profil ( http://kandu.dk/userprofile.aspx?uid=89589 ) blev slettet ved en misforståelse. Ikke efter en 'bortvisning'. Efter en mindre brevudveksling med Teamet bag Kandu lod vi profilslettelsen effektuere, da profilen fra min side ved en fejl oprindeligt var oprettet som superbruger ..istedet for som hensigten var; oprettet som alm. bruger.

..men jeg forstår da godt, at du på denne måde kommer din 'protegé' til 'undsætning'

Det ændrer dog intet ved min holdning til såvel bortvisninger ..som BLACKLIST'ninger.

Sidstnævnte burde slet ikke være implementeret ..og førstnævnte håndhævet med konsekvens

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-03-10 09:04

Klumme/Krummen -> Tjaeh...
Citat
..disse to personer ikke kunne holde tonen, og var meget ubehagelige i deres fremtoning både her i indlæggende på Kandu.dk, samt overfor en af vores medarbejdere.

Hvilket man ved selvsyn/gennemlæsning i denne tråd kan kontrollere rigtigheden af.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : severino

Dato : 07-03-10 09:51

Det bedste våben, er nok tavshedens våben.
Med en kort bemærkning her på KANDU, om profil-millionæren, hvorefter alle ignorere ham totalt, vil i det lange løb, være uinteressant for ham at lehe spørgejørgen.

Selv en stor trang til at losseham i røveren, burde undgås, da det vil opfattes som, at vi trods alt har interesse i ham.

Så op på isblokken med ham!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 07-03-10 10:32

Citat
Er der da forskel på Kong Hans og Jørgen Hattemager ???

Det må du selv finde ud af.

Men du har da også "elsket" Ram2. Det var da han kunne cykle hjem til dig med mad, mens du "svedte" for at gøre din lejlighed i stand. Det har jeg læst i en tråd her på kandu.

Venner kan hurtigt blive uvenner.

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 07-03-10 10:34

Citat
da profilen fra min side ved en fejl
GAAAAAB Nu er det jo alm. kendt, at dit forhold til begrebet sandhed er yderst afslappet og at du uden at blinke tilsidesætter dette, hvis situationen med dine øjne kræver det. Næsten helt koransk LOOOL - Den eneste fejl ved oprettelsen af Elykolm er såmænd dig lille mand

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 07-03-10 10:47

Det er nemlig rigtigt Ans.

Der mødte jeg en lidt ildelugtende og svedende alkoholiker med koldsved, som knapt kunne tænde sin cigaret, men snakkende som Professor Tribini på speed, som på grund af abstinenser kun magtede at kyle de medbragte FF'er i halsen som en kamel der tanker, efter 40 dage i ørkenen uden væske. I alt en diminutiv ynkelig person, som krampagtigt, for at kompensere for sin ringhed, stillede et let gennemskueligt bragende storhedsvanvid til skue

Hallå mand...FRI HASH...Christiania leve GAAAAAAAAAAAAAAB

Kommentar
Fra : Reset

Dato : 07-03-10 11:53

Citat
Det bedste våben, er nok tavshedens våben.
Med en kort bemærkning her på KANDU, om profil-millionæren, hvorefter alle ignorere ham totalt, vil i det lange løb, være uinteressant for ham at lehe spørgejørgen.

Det nytter ikke at ignorere ham. Han evner jo at ævle løs om alt og ingenting med sig selv i timevis.
Ofte ser man 4-5 indlæg i træk, hvor han diskuterer med sig selv. Kun med det resultat, at trådene fyldes med en masse unødvendigt bullshit.
Så snart han observeres, skal alle BL ham, indtil Kandu får ham smidt ud.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-03-10 12:53

ram2 -> Ja, med oprettelsen af <ELOKYLOM> var fejlen ganske rigtigt på min side
..men:
Citat
..snakkende som Professor Tribini

Må jeg være fri ???
TAK !
Næeh... som Professor Vrøvl du ..om jeg må be'?

..og ans ( http://redwing.hutman.net/~mreed/warriorshtm/archivist.htm ) pibber stadig med
..værre end min egen papegøje!
I tvivl? Spørg MIN protegé: Dr. Wanna-Be
ER det ik' bar' oplyftende og befriende, at man hér på Kandu.dk kan færdes i et forum ...UDEN cencur og blacklistninger? ..trods uenigheder og divergerende meninger?
</MOLOKYLE>

*LOL*

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-03-10 12:54

HAT ..og BRILLER

<MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 07-03-10 13:18

Citat
Han evner jo at ævle løs om alt og ingenting med sig selv i timevis.
Ofte ser man 4-5 indlæg i træk, hvor han diskuterer med sig selv. Kun med det resultat, at trådene fyldes med en masse unødvendigt bullshit.

LOOL Pudsigt, for jeg troede at var Molo du beskrev. Dette selvbavleri mestrer denne profil nemlig også
Han elsker ligeledes at høre sig selv bavle i en tråd

Accepteret svar
Fra : dos-man

Modtaget 100 point
Dato : 07-03-10 13:27

gør som jeg :
svar på det man bliver spurgt om og svar kun det spg, ikke altmuligt andet sjov og spas
ellers bare kigge ind engang imellem for at se hvad foregår der her,,,"og spørg ikke her på kandu medmindre du har undersøgt det på internettet eller hos nogen der ved specifikt om dit problem.

og dog medmindre dit liv er ved at gå istå eller du ikke har nogen form for hobbies eller mangler opmærksomhed..............

okey, jeg kan dog være lidt kynisk engang imellem men nu er jeg dog trodsalt også i den lidt ældre generation , hvor man ikke havde nogen computer at støtte sig til , jeg måtte som Emil fra Lønneberg ,, ud i værkstedet

Godkendelse af svar
Fra : molokyle

Dato : 07-03-10 13:41

dos-man -> I dette storslåede fravær af Teamet bag Kandu's observante nærvær, deltagelse og udelte opmærksomhed, vil jeg tillade mig at rejse dig, betalt ved mange timers slidsomt arbejde og hårdtoptjente kandu påængår, ..en ikke mindre end; ÆRESPORTAL:
..i slankefiber, med krøllelagkage og hele svineriet ..naturligvis
Tillykke med alle påængårnø
</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-03-10 13:52

Reset -> Nøehh... man sku' tro din af Klummens nævnte bemærkning:
Citat
Det nytter ikke at ignorere ham. Han evner jo at ævle løs om alt og ingenting med sig selv i timevis.
Ofte ser man 4-5 indlæg i træk, hvor han diskuterer med sig selv. Kun med det resultat, at trådene fyldes med en masse unødvendigt bullshit.

Så snart han observeres, skal alle BL ham, indtil Kandu får ham smidt ud.

..havde sin oprindelse i anbefalingerne fra Teamet bag Kandu's egen tråd:
Citat
.. derfor beder vi alle om at ignorere disse to personer, da de er meget nemme at kende på deres frembrusning.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : dos-man

Dato : 07-03-10 13:55

MOLOKYLE > takker men gør mig den tjeneste at lytte til den sang som nana synger , når noget går dig på for denne sang vil gøre noget i dit indre jeg ,

og jeg har dog ikke været på kandu i et stykke tid ,,,,, nej jeg er ikke inde og spjælde , jeg er igang med et kæmpe project eller 2 et på jobbet og et privat på jobbet er tys-tys endnu( udvikling-patent) men privat
er ved at bygge et nyt sommerhus , vinteren er gået med diverse tegninger og myndigheder

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-03-10 17:29

dos-man -> Held, lykke ..og happy coding !

</MOLOKYLE>