/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Tøj til ænder
Fra : Flash77
Vist : 844 gange
70 point
Dato : 06-03-10 21:19

Jeg har en lille sø med put and take ænder. Nu vil jeg høre om der er et sted man kan købe tøj til ænderne. Jeg vil inddele dem i 2 hold - rød og blå hold, og til det skal jeg bruge nogle andetrøjer. Hvis der evt. er nogen der kan sy trøjer til ænder er jeg også interesseret i det.

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 06-03-10 22:27

Ænder er dumme så du behøver ikke at spekulere på individuel tøjsmag....Ænder har absolut ingen smag for detaljer. For din egen og omgivelsernes skyld bør du vælge en stramtsiddende heldragt som er vandafvisende.

...Og hvor spørger du... i Tøj & Sko kan du købe bæredygtige børnedragter - i alle mulige farver - som ved let modifikation kan tilpasses de små fjedrede

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 06-03-10 23:06

Jeg har da hørt udtrykket - at få en lille fjer på -

Hvis man så samler tilstrækkeligt med fjer, kan man vel få lavet en fancy fjerdragt noget a la denne

men bare i alle retning - det er aldrig set før - og vil vække beundring fra andre lavtflyvende ænder

Ps, jeg synes det er langt det mest interessante jagtspørgsmål igennem det sidste års tid.
Det højner bestemt denne katagori

Kommentar
Fra : Asbjørn2

Dato : 06-03-10 23:09

Citat
Jeg vil inddele dem i 2 hold - rød og blå hold, og til det skal jeg bruge nogle andetrøjer. Hvis der evt. er nogen der kan sy trøjer til ænder er jeg også interesseret i det.

Den var go - har ikke hørt den før. Humor kan være billig.

Kommentar
Fra : Asbjørn2

Dato : 06-03-10 23:13

Citat
Ps, jeg synes det er langt det mest interessante jagtspørgsmål igennem det sidste års tid.

Giver bestemt Nordsted1 ret.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 06-03-10 23:22

Jeg vidste ikke at jægerne her på kandu havde humor.

Kommentar
Fra : Asbjørn2

Dato : 07-03-10 01:27

Citat
Jeg vidste ikke at jægerne her på kandu havde humor.
Spørg bb1, han mener selv han har meget humor.

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 07-03-10 09:41

Få et par lappedykkere med på holdet, hvis der hul på tøjet.
Pibeænder og hvinænder larmer for meget, og en skallesluger er nok for voldsom til dine ænder

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 07-03-10 14:42

Når Anders And kan bruge disse, må dine da også kunne

http://www.tshirtsville.com/acatalog/Donald_Duck_T-Shirt.html

Kommentar
Fra : Christa.N

Dato : 07-03-10 15:24

Sats på hvid i stedet for rød og blå og benyt dig så bare af forsvindingsnummeret

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 07-03-10 15:41

Og hvis de ikke vil have tøj på så giv dem en sløjfe om halsen.

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 07-03-10 19:42

HÆ HÆ HÆ HÆ...........................

I er godt nok mundrappe Sig mig lige engang, har I en lille fjer på.? Eller måske fik i en raptus.?
Det må være en and, det der, med at give ænder tøj på.
Her skal man virkelig tænke anderledes når ænder skal beklædes fra ende til anden.
Køb noget tøj fra andalusien. Sikken farver man kan vælge.

Det ænder vel med ænderne skal navngives også.?

Anders, Anton, Annemette, Ann.....Ja og mange andre

Men et godt råd; Hold flokken samlet ellers bliver der for mange løse......hmmmmm...ender

Kommentar
Fra : Citronsorbet

Dato : 07-03-10 22:15

hahahahaha du er fandme skæv. hvis det bliver til noget så SKAL jeg se det!

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 07-03-10 22:21

Det bliver helt sikkert til noget! Jeg overvejer lidt at lave et "stjæl fjendens flag" arrangement! Når først jeg har fået klædt anderne på, så skal jeg finde ud af hvor de kan lære at skyde henne!

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 07-03-10 23:47

Altså hvis det ikke skal være noget der ligner fjer, så måske denne model kan bruges, der er i hvert tilfælde rigeligt med plads til vingerne

http://www.pawstogo.com/product/DGNHARPINKEZ/Pink-Walk-Ez-Soft-Mesh-Harnesses.html

og for at de skal se mere seje ud så sys jeg også de skal udstyres med "rabbe" briller

http://www.pawstogo.com/product/DGLACCDGS13PINK/Doggles-ILS-Interchangeable-Lens-System--Shiny-Pink-with-Pink-Lens-Strap.html

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 08-03-10 13:53

Er det her tøj noget? Anden ser ellers deprimeret ud.

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 70 point
Dato : 08-03-10 15:15

Nu er dette godt nok en regnjakke, men hvis du kan li snittet, så kan det sagtens kopieres til noget and-et stof

http://themombeat.files.wordpress.com/2009/02/duck-in-a-raincoat.jpg

en and-en model

http://www.tradekorea.com/product-detail/P00029757/DUCK_W_RAINCOAT__HAT___BEAN_BAG.html

Kommentar
Fra : Christa.N

Dato : 08-03-10 16:12

Nå til det seriøse..... jeg kender en, der måske vil strikke duckfeed til dig, hvis du har råd (hun har nogen pebrede priser)
http://peecee.dk/upload/view/230576

Andefødderne er jo enormt vigtige ! - sådan for helhedsindtrykket ...

Godkendelse af svar
Fra : Flash77

Dato : 10-03-10 20:58

Tak for svaret Nordsted1.

Det er nogle rigtigt flotte regnjakker - og det med at der er hat til er da kun et ekstra plus