/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Min jagthund har spist mine jagtstøvler
Fra : Flash77
Vist : 625 gange
70 point
Dato : 06-03-10 14:44

Hvad skal jeg gøre?

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 06-03-10 14:47

køve et par nye

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 06-03-10 14:48

Sæt mundkurv på

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 06-03-10 14:51

Tror du ikke bare hunden også spiser dem? Jeg skal ud at jage lige nu, så jeg har lidt travlt. Det absolut eneste fodtøj jeg har tilbage er et par crocs som disse: http://www.babybusiness.dk/wp-content/uploads/jibbitz_index.jpg - tror i ikke de vil skræmme alle dyrene inden jeg når at skyde dem?

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 06-03-10 14:51

Hvis jeg giver den mundkurv på kan den jo ikke jage....

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 06-03-10 14:54
Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 06-03-10 14:55

Der er ingen tvivl om at de er fine, men hvis nu man er ved at snige sig ind på en bjørn, og den så ser den sommerfugl der er på den ene af skoene - så tror jeg at den bliver bange og flygter.

Accepteret svar
Fra : Sandhedsvidnet

Modtaget 80 point
Dato : 06-03-10 14:56

Nej den skal kun have den på indendøre, så den ikke æder dine støvler, Flash77,7 du kan også trække tænderne ud på køteren og så købe et sæt forloren tænder, som du så påmonterer når du skal på jagt

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 06-03-10 14:58

Jeg synes ideén med et gebis lyder som en god plan. Faktisk er det jo lige før man selv kunne bruge det gebis og så helt undlade at bruge jagthund når man jager!

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 06-03-10 15:40

Det bliver nok svært at få gravet Muffi ned, men ring til en entrepanør, hvor gammel blev den.

Kommentar
Fra : maafrandsen

Dato : 06-03-10 15:50

jeg tror faktisk det er en god ide med de der sko... hvem har sagt dyr ik har humor.. måske dyrene ude i skovet synes de er så sjove at de falder om af grin... jeg ville prøve...s gos jagt.

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 06-03-10 21:36

ses i morgen .....hik

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 06-03-10 22:08

Jeg synes, at du skal spise hunden...så kan den lære at men ikke spiser sin herres støvler...føj for en dum hund som en anden gang vil udsætte sig selv for at blive overhældt med rødvin og kogt.

For at sætte trumf på og vise, at du virkelig mener noget med opdragelsen kan du presse et æble op i røven....det er virkeligt ydmygende...tror jeg nok

Kommentar
Fra : Asbjørn2

Dato : 06-03-10 23:22

Citat
Hvad skal jeg gøre?

Lad være med at gemme din Gamle Ole XXX i dine støvler - hæng osten op i pæretræet i stedet for.
Ellers er det forslag med at lege tandlæge på vovsen vist et udmærket forslag.

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 07-03-10 20:51

Nå, vovsen har ædt dine jagtstøvler, så er der vel ikke andet at gøre, end, ja, købe et par nye.
Og vi, HOMO SAPIEN, lærer jo af erfaringer. Det vil sige, du har sikkert lært nu, at man lader ikke bare et par dyre jagtstøvler ligge og flyde. Konen kunne falde over støvlerne og brække armen. Hvem skal så vaske op, støvesuge, lave mad, kreere madpakker, vaske tøj...osv ...osv....

Derfor, flash77, ville jeg sige ligesom din kone sikkert har sagt mange gange; SÆT DINE STØVLER VÆK.!!! for helvede mand. Hvor mange gange skal jeg sige det.? Hunden gnaver støvlerne i stykker.

Derfor flash77, gak hen til støvlehøkeren og køw et par nye grønne gummislaskere.
Når du har brugt dem....sæt dem i skabet med det samme.!!!
Hvis og såfremt de stadig bliver ædt af vovsen - så har du kun dig selv at takke for det.

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 07-03-10 22:00

Jeg plejer ellers at sætte hunden ind i skabet, så jeg tror det er et rigtigt skidt sted at sætte mine nye støvler. Grunden til hunden spiste det famle par var at jeg efter min sidste jagt glemte at sætte hunden ind i skabet efter jeg kom hjem.

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 08-03-10 08:51

Ahaaaa, det er en skabshund du har.??
Jeg troede, at det var en skabet hund.

Vil det så også sige, at de geværer jægerne har, skal omtales som skabsbøsser.?

Godkendelse af svar
Fra : Flash77

Dato : 08-03-10 19:15

Tak for svaret Sandhedsvidnet.

Jeg fik ikke brug for dit råd - min hund er løbet væk, så jeg må jage uden hund i fremtiden.