/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Byræven
Fra : ErasmusMontanus
Vist : 457 gange
100 point
Dato : 06-03-10 09:24

http://www.metroxpress.dk/dk/article/2010/03/05/09/3649-83/index.xml#Mian
Er der nogen her på Kandu, der har oplevet og har haft sjove oplevelser med byræven?

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 06-03-10 10:48

Ja - så afgjort! Jeg har bygget en hel ræveby i min have, og har nu 8 stk. der bor der fast.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-03-10 16:03

Jeg har den altid bag øret når jeg er i byen.....

Accepteret svar
Fra : Sandhedsvidnet

Modtaget 100 point
Dato : 07-03-10 08:40

Byræve har eksisteret længe og for nogle år siden blev det for meget for en kolonihaveforening fordi ræven huserede i deres "lille Danmark". På national TV blev det transmitteret. Der sad der et vistnok fuldgyldigtmedlem fra Danmarks Jægerforbund, med en riffel, med logo hat og det hele, på taget af et kolonihavehus en varm sommerdag og ventede på mikkel ræv.

Godkendelse af svar
Fra : ErasmusMontanus

Dato : 07-03-10 08:55

Tak for svaret Sandhedsvidnet, det er dejligt DJ gør noget ved problemet.