/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Hvem ved det.
Fra : bb1
Vist : 729 gange
100 point
Dato : 05-03-10 18:15

Hvem ansætter og afskediger persionalet i Danmarks Jægerforbund...

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 05-03-10 19:02

Hvem der ansætter og afskediger personale i DJ.?
Det gør, XXXXXXXXXX.!
Nej, jeg vil ikke svare på det, bb1.
Ved du hvorfor jeg ikke vil det.?
Det vil ikke, fordi dette spørgsmål vil du også annullere - ligesom de 55 andre spørgsmål du har annulleret

Men selvfølgelig, hvis du siger "Amager hals hug", jeg lover på tro og og love at jeg ikke annullerer dette spørgmål, så vil jeg overveje om jeg vil give dig svaret.

Hilsen
Heinz Didrik von Holzenstein.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 05-03-10 19:16

Hvis du kan - hvorfor svarede du så ikke i din egen tråd. Hvor et ikke medlem af DJ legede kloge Åge omkring det spørgsmål???

Du kan sikkert nok nu regne ud, at du ikke skal svare: Formanden - for det er ikke det rigtige svar!!

Accepteret svar
Fra : ziggy99

Modtaget 100 point
Dato : 05-03-10 19:19

Jamen det gør bestyrelsen eller en en af bestyrelsen udpegede......såre simpelt og som i alle andre foreninger

http://www.jaegerforbundet.dk/?id=1146

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 05-03-10 19:28

Besyrelsesformandens elskerinde kan også have en vis inddirekte indflydelse på valg af sekretærer da dem med busk har det med at blive sorteret fra, da de ofte bliver anset som kratluskere og i alle henseender skyder med spredehagl.

Jeg ville vælge en med kugler og skarptladt bøsse

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 05-03-10 19:29

FEMOGHALVTREDS annullerede ud af 91!!!!!!!!

Det er ellers seriøst! Gud fri mig vel.

Men korrekt svar er jo givet af Ziggy, så bliver det spændende atse om dette her annulleres.

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 05-03-10 19:40

Mit spørgsmål gik jo som bekendt på, vildtindberetning...
- og som sagt, jeg vil ikke svare på spørgsmål du annullerer.

Du kan tage stilling til Ziggys svar......Måske har du fået det rigtige.???? Hvis du har, er der jo ingen grund til at vente på flere svar - eller hvad..???

Kommentar
Fra : Provsten1

Dato : 05-03-10 19:42

Hvem anlægger den bedste platform for fnidder ??

BB1 selvfølgelig - efter at have flæbet i Heidis tråd, skal han nu have luftet sine stygge tanker
inden denne tråd også bliver annuleret

Med venlig hilsen
Provsten1

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 05-03-10 19:46

Det er mig der fyrer og ansætter folk.

Godkendelse af svar
Fra : bb1

Dato : 05-03-10 21:45

Tak for svaret ziggy99.

Jamen det gør bestyrelsen eller en en af bestyrelsen udpegede......såre simpelt og som i alle andre foreninger
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ganske rigtig min ven og tak for svaret
- men husk så: I dette tilfælle er det HB og ikke formanden

Derfor er det helt idiotisk at drage formandens helt personlige ting ind i den debat!!!

Dit sidste indlæg er uforstålig og hjerneløst - så det ser jeg bort fra - det kan ikke engang være skrevet af en normalbegavet...

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 06-03-10 08:09

Man er vist mere end almindelig naiv, hvis man tror på, at en formand ikke har indflydelse på den slags ting.

En stærk formand kan få bestyrelserne til ligne rene marionetdukker