/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Trustpilot kontrol af webshop
Fra : ivanovic1
Vist : 1061 gange
25 point
Dato : 03-03-10 10:54

Hej ALle,

Herhjemme kan man benytte trustpilot som giver en god indikation om en webshop er pålidelig.

Findes der en lignende side for webshops i USA?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 03-03-10 11:44

Er du klar over HVOR STOR USA er ??????

Den ville IKKE have nogen værdi.....

Kommentar
Fra : webm

Dato : 03-03-10 11:58
Kommentar
Fra : alka

Dato : 04-03-10 06:48

Jeg kan bekræfte, at der findes det du efterlyser i USA. Til fældigvis kom jeg ind på en sådan side for en måneds tid siden, man da jeg ikke har nioget at bruge den til "kørte jeg videre", så jeg kan desværre ikke give dig et link!

Kommentar
Fra : ivanovic1

Dato : 07-03-10 13:05

Ja USA er stort men ikke større end der burde findes sådanne hjemmesider :)

En af dem er www.sitejabber.com er der nogen der ved om der er flere lige så enkle og gode?

Accepteret svar
Fra : lillebror94

Modtaget 25 point
Dato : 16-03-10 18:23

Hej.
Trustpilot findes faktisk i en amerikansk udgave. Der er ihf. amerikanske anmeldelser af hjemmesider derinde. Når du går på trustpilot.dk kan du oppe i højre hjørne vælge hvilken nationalitet du vil have. Der kommer godt nok også tyske, italienske osv. men også amerikanske anmeldelser.

Håber du kan bruge det til noget!

Godkendelse af svar
Fra : ivanovic1

Dato : 06-04-10 23:01

Tak for svaret lillebror94.