/ Forside/ Interesser / Rejser / Feriesteder / Spørgsmål
10  qfha 400
billig wellness
Fra : plimgøj
Vist : 2583 gange
300 point
Dato : 01-03-10 21:45

Hej

Min veninde og jeg vil gerne på en lille wellness-tur i den sidste weekend marts. Lørdag til søndag (eller måske fredag til søndag)

Kender du til et billigt og godt sted her i DK - det skal helst ikke koste mere end 1000 kroner per person, der skal være mulighed for at være i vand (swimmingpool og hvs det er muligt boblebad mm.) Og så skal der være mindst én behandling - altså ansigtsbehandling eller massage.

Jeg fandt ét i Frederikshavn til 995, der lød perfekt, men så fandt jeg ud af, at der ikke var bade muligheder - det var lige ind og få behandliger og så tilbage til hotellet. Og så har jeg fundet et i Kolding, der lød godt til 895, mener jeg. Men nu kan jeg ikke finde linket igen.

Håber der er nogen, som kan hjælpe en nærig livsnyder

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 01-03-10 22:10

Jeg er lidt nysgerrig efter at høre om du fik lavet en rejseforsikring til din rejse til Jordan ??

Kommentar
Fra : plimgøj

Dato : 01-03-10 22:26

jeps - jeg endte bare med at tegne den forsikring - en der kun var gyldig i den uge, jeg var afsted i -som jeg havde kigget på, før jeg skrev ind.

Ku ikke finde noget billigere og ville ikke tegne en årsrejseforsikring.

Kommentar
Fra : fatterfit

Dato : 02-03-10 17:20

Hvis du skal have rigtig Wellness skal du til Tyskland, her er et i Bremen: http://www.oase-weserpark.de/ 22 euro for en dags billet og her er et overnatnings foreslag i nærheden for ca 40 euro for er dobbeltværelse : http://www.etaphotel.com/gb/hotel-5610-etap-hotel-etap-hotel-bremen-bremer-kreuz/index.shtml.
Du skal bare være opmærksom på at man er nøgen i sauna og dampbad i Tyskland.

Kommentar
Fra : plimgøj

Dato : 02-03-10 18:44

Tak for Tysklandstip - men det skal være herhjemme eller i hvert fald lige ved grænsen, hvis det skal være herhjemme. For vi gider ikke bruge laaaaang tid på transport

Kommentar
Fra : Nuserpigen

Dato : 02-03-10 19:11

Hejsa

Hvad med her i Sæby i Nordjylland?

http://www.hotelviking.dk/

Hilsner fra Nuserpigen

Accepteret svar
Fra : Christa.N

Modtaget 300 point
Dato : 03-03-10 11:09

DGI BYEN
Jeg har været der og man kan gøre kur/behandlinger billigere ved f.eks at købe (på stedet) diverse masker - og selv påføre dem........
Der er også forskellige tilbud, der er gratis når indgangen er betalt - og igen tilbud man kan købe alt efter behov og pengepung.

Jeg kan se du er Odenseaner, så hvorfor ikke kombinere en wellness tur til København med en strøgtur og lidt wellness på opleveren
http://www.dgi-byen.dk/kurbadet/

Kommentar
Fra : fatterfit

Dato : 03-03-10 14:51

Der er jo også Dronning Dorotheas Badstue i Slotsø badet i Kolding.Danske naturister laver også kurbad forskellige steder i landet .Næste gang i Slotsø badet http://naturister.dk/index.php?id=201badet d.13 marts for ca.200kr ink. spisning.
Lad være med at blive skræmt over at det er naturister, man vender sig hurtig til at være nøgen.Det er jo også mest praktisknår man skal piiles med salt og honning.

Godkendelse af svar
Fra : plimgøj

Dato : 08-03-10 23:37

Tak for svaret Christa.N.