/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Narkogangster eller uskyldig engel
Fra : Krummen
Vist : 866 gange
10 point
Dato : 01-03-10 12:46

Sjovt som denne Camilla Broe fremstilles som den rene uskyldighed.

Professor i strafferet, Jørn Vestergaard påpeger i denne artikel, at hendes sag blot er forældet og at dette på ingen måde frikender hende for narkosmugling. Tvært imod er hun desværre sluppet for en retssag, hvor hun måske fuldt berettiget var blevet dømt for hendes usmagelige forsøg på at skaffe sig penge på andres bekostning...herunder liv og helbred. Hun skal ikke have en bøjet femøre i erstatning

Det er muligt at hun med tiden er blevet et bedre menneske og har fået børn mv, men det kommer ikke den sag ved. Hun valgte kynisk og iskoldt at smugle narko, og det burde have været prøvet ved en retssag. Ærgeligt at sagen var forældet.

Det ville selvfølgelig have været synd for hendes datter, men det er nu engang børns vilkår, når de fødses af forbryderiske forældre

Citat
Det har været ganske ejendommeligt at følge sagens behandling i pressen. Ikke mindst TV-Avisen har ensidigt fremstillet Camilla Broe som en forfulgt uskyldighed og tildelt hende celebrity-status. Offentligheden har nærmest fået det indtryk, at hun nu er renset for en ganske alvorlig anklage om narkosmugling i stor stil, hvilket jo ingenlunde er tilfældet, siger Jørn Vestergaard.

Kilde: http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article1306868.ece#ixzz0gvLnooe4

Accepteret svar
Fra : Mosebaek

Modtaget 20 point
Dato : 01-03-10 12:56

Ja,nu står hun vel til en antal mill. i erstatning.

Hvem siger forbrydelser ikke betaler sig.

Vi (nogenlunde) ordentlige samfundsborgerer,bliver mere og mere til grin,dag for dag.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 01-03-10 13:03

Ja Mosebaek...og så er det ikke engang løwn

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 01-03-10 13:06

Jeg mener at hun skulle have været straffet for den narkosmugling, hun har jo erkendt den. Men er sagen forældet så er den forældet. Jeg mener IKKE at hun skal have erstatning af den danske stat. Det er helt forkert.

Man skal ikke have penge når man forsøger at snyde. Og det har hun gjort ved at tage hjem til Danmark. Hvis hun var blevet i USA så var sagen ikke blevet forældet. Og så havde hun være fængslet i dag.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 01-03-10 13:13

Citat
Det er muligt at hun med tiden er blevet et bedre menneske og har fået børn mv, men det kommer ikke den sag ved. Hun valgte kynisk og iskoldt at smugle narko, og det burde have været prøvet ved en retssag.

Lige nøjagtigt...det er F*** at sagen er forældet.
Hun lå som redt og vil ha' erstatning min bare

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 01-03-10 14:25

hvor er i dog enige, det er da dejligt bur hende inde her i dk i et lukket fængsel.

per

Kommentar
Fra : Luke2000

Dato : 01-03-10 15:03

Hun får ingenting i erstatning, hvem skulle hun dog få den af... Hendes udlevering er helt i overensstemmelse med Dansk lov og er blevet bestemt ved domsstolen (Danmark har en erklæring fra USA der siger at anklagen ikke var udløbet) Så 100% sikkert ingen erstatning fra Danmark og I USA er hun blevet behandlet 100% efter reglerne, + hvis hun vil køre en erstatningssag skal hun derover og igen rejse kapital til at køre en sag.

Så HELDIGVIS får hun ingen erstatning, I mine øjne er hun bare en simpel narkohandler.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 01-03-10 16:02

- en skide lille forbryder der har været heldig...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 01-03-10 16:30

Citat
Ja,nu står hun vel til en antal mill. i erstatning.

Citat
Ja Mosebaek...og så er det ikke engang løwn

Hun vil ALDRIG kunne få en "bøjet 5-øre" med mindre hun bliver frikendt - OG DET ER HUN IKKE

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 01-03-10 17:00

Citat
hvor er i dog enige, det er da dejligt bur hende inde her i dk i et lukket fængsel.

Ja,enighed gør stærk.
Hun er jo endda svineheldig.Var hun blevet "nappet" i en arabisk/muslimsk,eller sydamerikansk land.Kunne hun risikere at blive afkortet ved skuldrene.Eller 40-50 år i et,nok ikke særlig luksuriøst kvindefængsel.Vælger man kriminaliteten,for at "tjene" lette penge,er der jo (gudskelov) en risiko,for at blive knaldet.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 01-03-10 17:07

Citat
er der jo (gudskelov) en risiko,for at blive knaldet.
Var det det hun ville, så kunne hun da bare have sagt til. Hun er da ganske net at se på.

Kommentar
Fra : chicapigen

Dato : 01-03-10 18:48

selvfølgelig skal hun ingen erstatning ha , hun har begået en forbrydelse for år tilbage og har oveni købet erklæret sig skyldig . sagen er åbenbart forældet så hun slipper for sin straf , men man må da håbe hun har lært af sine fejl i sine yngre år , nu kommer hun hjem til danmark som en fri kvinde og jeg håber da for hende at hun nu kan leve et godt liv med sin datter .

chicapigen

Kommentar
Fra : refi

Dato : 01-03-10 19:35

Citat
nu kommer hun hjem til danmark som en fri kvinde

Der er noget du har misforstået - Interpol har stadig en arrestordre på hende

Kommentar
Fra : kissanO1

Dato : 01-03-10 19:41

Tænk sig hvis de Lortepiller var hævnet i mine børn.JEG VILLE have proppet dem en
efter en i hendes egen mund,Hun skal have sin straf og ingen erstatning
Mvh
Kissan

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 01-03-10 19:41

Den fatter jeg altså ikke. Amerikanerne har lige løsladt hende og det er dem som har en arrestordre på hende gennem Interpol. Hvad sker der for dem??????

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 01-03-10 21:17

Ja undrer det, amerikanerne har glemt at oplyse interpool om at sagen er forældet. Eller også vil de forhindre hende i at forlade Danmark. Så ved de hvor de skal finde hende.

Kommentar
Fra : karenD

Dato : 02-03-10 15:03

Noget der får mig til at se rødt, er da hendes medie-liderlige søster.

Jeg har ikke tal på de gange hun er tonet frem på skærmen med hendes uskyldige blå øjne og tudefjæs. Helt ærligt!
Medierne har godt nok forsøget sig med en drejning der vil noget!

Godkendelse af svar
Fra : Krummen

Dato : 05-03-10 08:35

Tak for svaret Mosebaek.