/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
fil væk
Fra : lexiben2
Vist : 578 gange
300 point
Dato : 28-02-10 13:09

min datter har slettet stor fin bog på 200 sider ... kan jeg finde den igen på pc backup filer
M.v.h lexiben 2

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 28-02-10 13:25

Prøv at kig i papirkurven, måske er den der og kan gendannes

Kommentar
Fra : clou

Dato : 28-02-10 13:48

Hvis ikke filen er i papirkurven, så prøv at hente dette program til at finde slettede/tabte/mistede filer: http://dmitrybrant.com/diskdigger

Clou

Kommentar
Fra : golf1600

Dato : 28-02-10 14:16

hej du kan osse prøve med PC Inspector File Recovery eller Runtime.Software.Data.Recovery eller EASEUS.Data.Recovery.Wizard.

MVH.
golf1600

Kommentar
Fra : severino

Dato : 28-02-10 14:51

Programmet RECUVA er et gratis program, som nemt kan finde det. Det kan så endnu mere, hvis uheldet er ude ved dagens trækning.
Jeg har selv haft held med at genskabe 1200 filer fra en harddisk, som jeg havde formateret, så gå ind på google og søg efter RECUVA.
Men pas på du ikke overskriver filen med andre programmer, så kan det godt have en dårlig virkning på filens helhed.

Kommentar
Fra : golf1600

Dato : 28-02-10 15:05

Jeg vil osse give severino ret programmet RECUVA er osse et godt gratis program

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 28-02-10 19:05

Men du må ikke begynde at skrive på den computer før du har hentet bogen. Ellers kan den blive overskrevet.