/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Tilslutning af trådløs netværk 3G Window
Fra : axelbjarne
Vist : 723 gange
100 point
Dato : 26-02-10 22:51

Og hvordan er det lige man tilslutter trådløs 3G USB forbindelse i Windows 7 ?

mvh.
axelbjarne

Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 26-02-10 22:56

Må lige tilføje, at den har kørt med indstikningskort på en gammel computer, men er det nødvendigt at bruge indstikningskortet, når det er en nyere model?

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 110 point
Dato : 26-02-10 23:22

Det kører helt af sig selv, bare sæt usb modemet i og du bliver så guidet gennem opsætningen

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 27-02-10 09:22

Citat
er det nødvendigt at bruge indstikningskortet, når det er en nyere model?
det kræver et SIM kort og en modem at komme på 3G nettet, det er ligemeget om kortet sidder i en indstikskort (modem) eller i en usb modem, og SIM kortet kan flyttes mellem forskellige typer af modem efter behov, er det det du mener?

Kommentar
Fra : stone47

Dato : 27-02-10 09:41

3G er ikke "trådløs" , det er mobil telefonnet til Data.
Hold øje med om dit mobile indstiks modem kører 3G eller kun almidlig mobil.
Sansynligvis vil farven skifte på conect lanpen. Evt flyt din PC til et sted hvor du kører 3G.
Hastigheden er ulidelig langsom på alm mobil.
Ja der findes mig bekendt et par mini PC'er hvor mobil telefonen er indbygget og SIM kortet sættes i PC'en.
hilsen Steen.

Godkendelse af svar
Fra : axelbjarne

Dato : 27-02-10 15:32

Tak for svaret o.v.n..

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 27-02-10 15:56

Selv tak - god weekend