/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Test af forum
Fra : scootergrisen
Vist : 738 gange
301 point
Dato : 24-02-10 16:29

Kan jeg lokke en eller flere af jer til at skrive noget på mit forum ?

Det nyt så jeg ville gerne vide om i overhovedet kan skrive derinde osv.

I må gerne teste:
1: prøv at skriv noget uden at være tilmeld og logget ind, altså som anonym bruger.
2: tilmeld dig og skriv et indlæg
3:vedhæft gerne et billed i dit indlæg
4:prøv at ændre din profil og se om du kan bruge de avatars jeg har lavet derinde.

I skal kun gøre det hvis i har lyst.

http://forum.scootergrisen.dk/

Kommentar
Fra : sp4nker

Dato : 24-02-10 16:31

jada...hvorhenne??

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 24-02-10 16:32
Kommentar
Fra : sp4nker

Dato : 24-02-10 16:33

NO SHIT SHERLOCK...der er et par steder man kan scrive

Her kan du skrive om scootere 0 Emner 0 Indlæg Ingen indlæg

Snak om hjemmesiden
Her kan du skrive om scootergrisen.dk hjemmsiden hvis du har kommentar, rettelser, ris & ros, ideer til emner osv 0 Emner 0 Indlæg Ingen indlæg

Snak om andet
Her kan du skrive om alt som ikke passer ind i de andre forum 1 Emner 4 Indlæg Seneste indlæg af Gæst

scootergrisen.dk
Link til hjemmesiden så du let kan skifte frem og tilbage mellem hjemmesiden og forummet Viderestillinger: 8

Scootergrisen's scooter chat
Gå til scootergrisen.dk's scooter chat
English and other languages
Here you can write about scootere

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 24-02-10 16:33

Jeg vil gerne have jeres mening om hvor let det var at finde ud af.
Om der skal laves noget om.
Og bare sådan om det er godt.
Hurtigt nok ?
Eventuelt om det kommer nogen fejl eller noget.

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 24-02-10 16:34

det lige meget hvor du skriver du må gøre alt det du vil. skriv gerne flere steder.
det er for at teste om det virker rigtig.

Accepteret svar
Fra : sp4nker

Modtaget 311 point
Dato : 24-02-10 16:38

ret let at gå til...mon ikke fordi man er pc nørd!

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 24-02-10 16:40

haha jo det virker og det havde du da let ved.
Hvad siger du til reglerne ved tilmelding ?

Kommentar
Fra : sp4nker

Dato : 24-02-10 16:40

aner det ikke...læser aldrig skidtet

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 24-02-10 16:40

prøv og se om du kan vælge en anden avatar hvis du har lyst i din profil

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 24-02-10 16:41

for helvede så har du jo sagt ja til at sælges din sjæl for evigt til djævlen.. HAHHAAHAAa
ej okay der står bare at man skal bruge sin fornuft.

Kommentar
Fra : sp4nker

Dato : 24-02-10 16:43

tror du har fået et brugbar email??? niksen du!

Kommentar
Fra : sp4nker

Dato : 24-02-10 16:44

det wirker bar

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 24-02-10 16:45

VAR en snyder... damn

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 24-02-10 16:47

oooooooooooooooooooooog DER gik forummet så ned med beskeden :
User scootergrisen_d already has more than 'max_user_connections' active connections [1203]

Så der kan altså kun være 1 bruger på forummet ad gangen.

Fedt.

Haha god start.

Kommentar
Fra : sp4nker

Dato : 24-02-10 16:47

nu skriver den:

SQL ERROR [ mysqli ]

User scootergrisen_d already has more than 'max_user_connections' active connections [1203]

An sql error occurred while fetching this page. Please contact an administrator if this problem persists.

og kan ikke komme videre

Kommentar
Fra : sp4nker

Dato : 24-02-10 16:49

så må du gøre folk opmærksomme på det...ikke fordi der bliver kø på sitet

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 24-02-10 16:51

Nu virker den igen...
Jeg tror det måske er fordi jeg havde gang i chatten på min hjemmeside også har jeg logget ind mange gange på den fordi den var langsom.

Kommentar
Fra : sp4nker

Dato : 24-02-10 16:56

men chatten virker ikke

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 24-02-10 17:01

skrev lige med one.com de siger man ikke kan ændre max_user dimsen og han kendte ikke dens værdi...

det sikkert den chat det fuckede det op. Han sagde jeg skulle vente 30 minutter.

Kommentar
Fra : sp4nker

Dato : 24-02-10 17:02

så skulle du måske overveje at glemme det chat halløj indtil du har fået det op og køre

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 24-02-10 17:04

jamen det jo også det jeg prøver at få den til nu.
jeg ville bare have chatten til at bruge mysql database ligesom forummet gør sådan at det måske gik hurtigere men den er lidt svært den chat.

nå men nu har jeg bare sat chatten tilbage til at bruge tekstfiler og ikke mysql databasen så må jeg se om det hjælper.

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 24-02-10 17:08

tror nok det virker igen nu.
Du skal nok få point men jeg lader den være åben så andre også kan teste.

Kommentar
Fra : sp4nker

Dato : 24-02-10 17:23

chatten virker ikke! ellers tager den mega lang tid at loade....gider ikke vente mere end 5 min

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 24-02-10 17:32

ved ikke fordi chatten er langsom men det måske fordi den fuckede up før så kan det være one.com som står for webhotellet har valgt at gøre den langsom så den ikke fucker deres computer up.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 24-02-10 17:46

har os forsøgt at komme på chat, virker ikke..

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 24-02-10 18:05

fuck chatten men hvad med forummet hvad syns i ?

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 24-02-10 18:21

En enkel lille kommentar:
Du har umiddelbart mange muligheder for at redigere/opstille tekster og mange Smilies - men hvorfor vises disse ikke, når man trykker på "Vis prøve"
- det er måske ikke så smart.

Hvis "Vis prøve" ikke virker, bør det fjernes - eller er man totalt til grin
Hilsen IBM760

Kommentar
Fra : Asbjørn2

Dato : 24-02-10 19:24

Har sat et par "Prøveskud" ind
Hilsen Asbjørn2

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 24-02-10 20:06

Ha ha du må da spørge Clan om hjælp.. altså chatten virkede da fint igår, .. pilfinger

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 24-02-10 20:07

ps. nu er det tæt på at kandu sletter et af dine spørgsmål... tre mdr gamle, og så er det yt

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 25-02-10 19:54

Jeg har skrevet i den Engelske del.

Jeg kunne ikke lige se hvor der kunne sættes billede på.

Jeg skrev som gæst.

Eyvind.

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 26-02-10 16:50

du kan sætter billeder på neden under det felt du skriver teksten i hvor der står "Upload af vedhæftede filer".

Angående "vis prøve" så kan det muligvis godt være det ikke virker i IE8 som du skrev du bruger. Jeg må lige prøve at teste det.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 26-02-10 18:59

Så er der et billede, dog ikke af en scooter, men når jeg finder en scooter, kommer den på siden.

Godkendelse af svar
Fra : scootergrisen

Dato : 02-03-10 20:47

Tak for svaret sp4nker.