/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Farlige kemikalier i legetøj!
Fra : Majormajor
Vist : 450 gange
50 point
Dato : 23-02-10 19:50

http://avisen.dk/giftige-dildoer-paa-ministers-bord_123063.aspx?ArticleID=123063&PageID=0

Ak og ve - hvad er nu dette for noget. Det kan sq blive dyrt for mange, der har smidt emballagen væk, så vi ikke kan se, om der er disse hormonforstyrrende ftalater er i vores legetøj .

Øv altså.

Hilsen Kirstine Ti-hi

Kommentar
Fra : transor

Dato : 23-02-10 21:51

Det staves phthalat. Udtales som "talat". Det hverken staves med eller udtales med noget med f. Det er væsentligt at kende navnet. Ellers bliver man misforstået.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 23-02-10 21:57

Vi forstår det nok selv om det ikke er helt korrekt stavet. Og det er beskæmmende at der er phthalater i kvinders legetøj. Det er og der skal bære børnene i os, så det er vigtigt at vi ikke forurener vores krop. De kontrollerende myndigheder skulle skamme sig.

Se bare: http://www.forbrugerraadet.dk/svar-alle/svar071/?ref=43

Kommentar
Fra : Majormajor

Dato : 24-02-10 01:56

Citat
hormonforstyrrende ftalater
Det er altså den skide Avisen.dk, der ikke kan stave. Jeg kopierede det bare kritikløst der fra .

Og kære Helle, hvad "står" der lige her:
Citat
Det er og der skal bære børnene i os,
Jeg er sq ked af det, men jeg forstår det bare ikke, undskyld ?

Hilsen Kirstine

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 24-02-10 02:01

Er det da ikke kvinderne der er gravide og bærer børnene i deres krop? Men jeg skrev det lidt kringlet.

Kommentar
Fra : Majormajor

Dato : 24-02-10 02:11

Ti-hi. Det er jo også lidt sent, og kringlet var det da. Og nu er jeg med . Og nu er jeg ikke med mere i nat.

God nat

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 24-02-10 23:10

Det er skisme mærkeligt, at der ikke er flere tøser, der deltager og siger tak for advarslen i denne tråd . Og også store drenge forresten, der vil gøre det extra ekstravagant for deres søde "små"

Mvh Chris .

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 25-02-10 00:52

Det er fordi vi kvinder bruger mange hormonforstyrrende stoffer, i makeup, i hårlak. f.eks. Så vi tager det ikke så nøje med en dildo.

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 25-02-10 15:28

Nå da, så du mener helt alvorligt, at vi mænd mener, at I kvinder er "forstyrrede" nok i forvejen. Så en dildo fra eller til (læg venligst mærke til, at jeg IKKE skrev: frem og tilbage, tak ), gør hverken fra eller til .

Mvh Chris .

Accepteret svar
Fra : granner01

Modtaget 50 point
Dato : 25-02-10 22:33

Det var bare et forslag du, døden har jo mange årsager.

Godkendelse af svar
Fra : Majormajor

Dato : 26-02-10 00:06

Tak for svaret granner01.

Citat
døden har jo mange årsager.
Alt for mange .

Hav nu en rigtig god nat, Helle.

Og til ham Chris: Mænd altså . Nogen af dem - temmelig mange - har sq livremmen spændt oven over deres små hoveder .

Mange hilsner fra Kirstine

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 26-02-10 14:37

Selv tak du, jeg er først på nu, fanden tage olympiske lege.

Kommentar
Fra : Cathcart