/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Word åbner udenfor skærmen
Fra : Desmersnaps
Vist : 950 gange
150 point
Dato : 23-02-10 14:01

Hej gruppe
Jeg har fået et enormt irriterende problem. Word er begyndt at åbne udenfor det synlige område af skærmen. Når jeg åbner et dokument, dukker det op i menulinjen, men selve dokumentet flyver straks ud til højre, helt ud af skærmen hvor jeg ikke kan se det.

Nogen der kan hjælpe?

(Jeg bruger Windows 7 og Word 2007)

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 23-02-10 14:09

- flyt skærmen til højre...

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-02-10 14:27

Kan du ikke flytte det tilbage med musen?

Accepteret svar
Fra : Stouenberg

Modtaget 160 point
Dato : 23-02-10 14:42

- fandt dette:

Citat
Sæt opløsningen så højt op det er muligt. Det gør alle vinduer meget små og derved kan du flytte vinduet ind midt på og så sætte opløsningen ned igen.

Hvis den allerede står højt så forsøg at sæt opløsningen NED og så genstart.. så start programmet og så sæt opløsningen op. Så flyt vinduet og sæt opløsningen ned igen..

Kommentar
Fra : severino

Dato : 23-02-10 14:52

Du har tre knapper oppe til højre på skærmen.
Hvis du får billedet på plads med fuld-skærm, hvad det gerne skulle gøre; så klik på den midterste kanp, så størrelsen bliver lidt mindre. Flyt så vinduet ind på midten af skærmen, hvorefter du lukker Word helt ned på X-knappen.
Det reducerede billed's placering gemmes ved lukning.

Du har sikkert haft flyttet de reducerede billed uden for rammen, på et tidspunkt, og efterfølgende lukket ned for din word, som så husker placeringen uden for rammen.

Kommentar
Fra : Jorgen_ros

Dato : 23-02-10 15:20

Nu er det vel ikke sådan, at du har eksperimenteret med opsætning af 2 skærme og ikke fået stillet tilbage til kunen skærm? Jeg bruger selv 2 skærme til tider (udviddet winsows skrivebord til 2 skærme". Ser TV på den ene og arbejder på den anden. Nogen gange "glemmer" jeg at tænde for den ene skærm og så kan der godt ligge et vindue åbent på skærm 2.

Kommentar
Fra : Desmersnaps

Dato : 23-02-10 15:49

@ nordsted
Nej, jeg kan jo ikke se vinduet (og derfor heller ikke få fat i det med musen

Men tak til alle for buddene, det løste dog helt sig selv efter 3. genstart (???)