/ Forside/ Interesser / Rejser / Camping / Spørgsmål
10  ans 800
Forårsplads i Kollund
Fra : Disi
Vist : 999 gange
100 point
Dato : 22-02-10 11:53

Forårsplads i Kollund
Er her nogen der har prøvet et forårs plads på Frigaardens camping i Kollund
Vi lå på Jarpelund sidste år ,sådan set fin plads ,men vi kunne godt tænke os lidt mere komfort
Det der var så skønt ved denne plads var afstand til Flensborg 3 km på cykel

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-02-10 12:05

Jeg har kun været der en enkelt gang i hytte, men fik da en klar fornemmelse af, at servicen var i top.

Prøv engang at læse om, hvad andre campister kan skrive op et campingophold på pladsen

http://www.dcu.dk/campisterimellem/search.asp?funktion=doSearch&submenuid=4728&menuid=4726&AreaGuid=2285&searchWords=kollund&searchIn=0&subGroupGuid=0&author=Alle

Er du selv medlem af DCU, kan du også selv stille spørgsmål på siden

Accepteret svar
Fra : svendgiversen

Modtaget 100 point
Dato : 22-02-10 19:33

Jeg har ikke selv boet der, men jeg kender et ældre ægtepar, der camperede der hele sommeren
i en årrække, nu kan de ikke mere. Netop på grund af den gode komfort.

Og så er der jo ikke langt til Fakkelgården, hvis man skal spise fint og dyrt.

Lige ved siden af ligger et alternativ, drevet af Fakkelgårdens bedste kok,
der har startet sit eget til under halvdelen af prisen...

Man kan stadig sejle over fjorden, selv om det ikke mere er med "Groggeren"
og der er ikke langt til Danmarks smukkeste golfbane i Rinkenæs, bare spørg Steen Tinning...

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-02-10 21:44

Fakkelgården?? Der ligger en restaurant nede i lyskrydset - hvor man drejer til venstre for at komme til Tyskland... Der var jeg for nogle år siden, det var helt uspiseligt, så jeg håber da at hvis det er Fakkelgården, at kokken er skiftet ud

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 22-02-10 22:00

Nej, det er ikke Fakkelgården.

Den finder du her:
http://flegtest.fleggaard.com/Default.aspx?ID=152

Kommentar
Fra : Disi

Dato : 23-02-10 09:15

http://www.restaurantbind.dk/

Min gamle gode naboe

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-02-10 09:20

Disi, det par har jeg ikke set før, men vi plejer nu heller ikke at gå så meget ud og spise når vi camperer, derfor var det ekstra ærgeligt at maden ikke var god, der nede i krydset

Kommentar
Fra : Disi

Dato : 23-02-10 09:26

Der er noget du misser
Den her ligger IKKE i Krydset ,den ligger sådan ca midt i byen
OM HUSET Sommerbolig Den velbevarede villa fra 1900 blev bygget til sommerbolig af købmand Kloppenburg fra Hamburg.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 23-02-10 09:57

Og det var den jeg omtalte:

>Lige ved siden af ligger et alternativ, drevet af Fakkelgårdens bedste kok,
>der har startet sit eget til under halvdelen af prisen...

Eneste begrænsning er du ikke har frit menu valg, men må tage de lækkerier dagen byder på.

Kommentar
Fra : Disi

Dato : 23-02-10 10:08

Hej svendgiversen

Har du spist ved Christian og Pia så ??

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 23-02-10 10:51

Nej, men min nabo har.

Han anbefaler det frem for Fakkelgården...

Godkendelse af svar
Fra : Disi

Dato : 23-02-10 11:03

Tak for svaret svendgiversen.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-02-10 11:09

Hva har jeg misset

Troede også at spørgsmålet gik på campingpladsen og ikke spisestederne i nærheden, det må være der den er kikset for mig, undskyld jeg ikke er tankelæser