/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Sløve pcere!
Fra : Majormajor
Vist : 851 gange
100 point
Dato : 21-02-10 00:17

Jesus, Josef og Maria dog. Hvad skal jeg halvgamle kone dog stille op. Min gode gamle bærbare HP Pavilion spurter afsted, som en god behagelig Ford Mondeo med 120 km/t på en motortrafikvej (uh-ha-da), fordi jeg hver dag bruger et par gratis "renseprogrammer".

Nu er der så kommet et nyt dansk af samme slags, som hedder SLOW-PCfighter, bortset fra, at det så lige skal købes , men kan selvfølgelig prøves først .

Det ville jeg da gerne prøve. Men først kørte jeg: Wise Registry Cleaner 4, Adwanced System Care, Revo Uninstaller, CCleaner, Tweaknow og Malwarebytes Anti-Malware. Det er disse, der holder min pc i god form, troede jeg .

Altså ind med SLOW-PCfighter, kørte det en tur gennem putteren, og det fandt så lige 752 fejl og fortalte mig, at min pc er i meget dårlig form . Men alle de fejl kunne rettes, hvis jeg købte det fulde program .

Så er det konen (mig) bliver i tvivl . Er alle mine gratis-programmer ikke gode nok, så jeg nu skal købe SLOW-PCfighter, så min HP kan komme i kanon god form, måske som en Porsche på motorvejen med 230 km/t ?

Hilsen MM .

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 21-02-10 00:29

Nej lad være det er en meget dårlig markeds føring fra et ellers meget hæderlig firma, jeg stillede et spørgsmål ovre hos Malwarecheck i kategorien Er programmet hæderlig eller rent fup, i svaret fik jeg et link til Eksperten, prøv selv at læse, sælgeren prøver at forsvare den dumme markedføring med at det giver penge i kassen eller noget den retning:
http://www.eksperten.dk/spm/896485
døm selv om du tror den er pengene værd, jeg mener at den ikke er og jeg synes du overdriver en hel del med alle disse oprydnings programmer, et par stykker burde kunne holde din computer i form

Accepteret svar
Fra : severino

Modtaget 110 point
Dato : 21-02-10 00:30

Jeg har både købt og betalt dette SLOW-PCfighter, og fik lige så mange fejl vist. Men er ikke blevet særligt imponeret af programmet.
Det er som om det er noget det viser i prøveversionen, men fandt ikke så meget da jeg havde betalt for det.
Ydermere kan det kun bruges på en maskine. Det sladre hvis det også installeres på en anden maskine, hvis den ikke testes OFF-LINE.

Du har iøvrigt så mange andre gode programmer at gøre godt med, som et supermarked har af rengøringsmidler på hylderne.

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 21-02-10 00:32

SLOW-PCfighter er da bare et nyt produkt fra nogle programmører, der vil tjene lidt penge på usikre halvgamle koner (din egen betegnelse) og koner af det modsatte køn. Bliv ved med gratis-programmerne - og du har godt nok mange da , så skal "Mondeoen" nok holde sig i form. Og ski være med Porschen .

Det var bare det.

Mvh Chris

Kommentar
Fra : akle

Dato : 21-02-10 00:40

Hej "halvgamle kone".
Hvor har du det dog hårdt, og jeg "helgamle kone" følger virkelig med dig. Dog synes jeg du har gjort det godt, i det lange løb trods alt.
Mit første spørgsmål vil så være; har du slettet cockies? defragmenteret? fjernet skidt du alligevel ikke bruger, tømt papirkurven? osv,,,,,
Der ud over vil jeg sige; dén besked du har fået er en oplagt salgsfidus, for at gøre "os usikre koner" nervøse og fluks købe.
Du skal nok få bedre råd som mit her i forumet, - men jeg følte bare med dig, da jeg lige har oplevet det samme selv med en sløv pc. Jeg tog tyren ved hornene og formaterede "skidtet, den trofaste" til at fungere som fabriksny. Dét var noget der virkede!
Her fik jeg god hjelp fra o.v.n. Hurra for 'kandu'!
MVH Akle

Kommentar
Fra : Asbjørn2

Dato : 21-02-10 01:20

Jeg har også købt og betalt for dette "vidunderprogram". Den finder en masse (siger den) og fjerner en masse (siger den) - PC'en bliver så drønhurtig (siger den), men jeg kan nu ikke mærke nogen forskel. Efter 3-4 dagefinder den lige så mange som før, men hvad den finder, er hovedsageligt tomme filer (ofte ens), stier og veje der fører til intet, altså det tomme rum = det samme som tomme filer.
Jeg har besluttet at når licensen udløber om et år,så skal den ikke fornyes.
Jeg føler mig snydt.
De kan vente sig hvis de forventer nogle pæne anmeldelser, for så
OG det hermed gjort

Kommentar
Fra : Asbjørn2

Dato : 21-02-10 01:28

Citat
og det fandt så lige 752 fejl og fortalte mig, at min pc er i meget dårlig form

Hø-hø, det ligner meget hvad det program finder ved mig hver 4 dag.
Jeg håber at direktøren for det svindelprogram HVER DAG kører op i 10-12 papsøm så han punkterer godt og grundigt.
Bare tanken er befriende

Kommentar
Fra : fleng

Dato : 21-02-10 01:59

Ak ja. Det kræver en god moral at sælge ellastik i metermål. - jeg ville ikke købe ellastik eller en brugt havlgammel Ford af de fyre.
Mvh. Fleng

Kommentar
Fra : stone47

Dato : 21-02-10 10:16

Jeg vil nu holde mig til generelle betragtninger. Jeg er gået bort fra disse programmer, hver gang jeg har prøvet dem bliver jeg meget nervøs, når de så ikke vil fjerne hvad de finder uden kroner.
Min PC skal gerne bruges til noget med indhold og ikke kun på de skanninger man ikke kan stole på, og som man skal være PCnørd for at få ud igen. Det er helt enormt hvad jeg har fjernet ved venner i min omgangs kreds. Min skærm skal være min og ikke omkranset af forskellige Reklame linier så en 17 tommer kun giver 12 tommers arbejds rum. Jeg er træt af,at Windows skal bestemme hvilke søge maskiner jeg skal bruge, og hvilke programmer der skal være på min maskine, og i det hele taget overvåge min færden på nettet til mindste detalje.
Nå Steen his dig ned, tak for ordet, og god dag til jer.
hilsen Steen
PS: bruger TDC´s sikkerhedspakke alene.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 21-02-10 10:56

stone47 du burde komme over på Linux holdet, der er vi dejlig fri for den slags tiskrævende scanninger, det er helt unødvendig en Linux maskine kan selv finde ud af at rydde op

Kommentar
Fra : Hejdu58

Dato : 21-02-10 16:29

Citat
Nu er der så kommet et nyt dansk af samme slags, som hedder SLOW-PCfighter, bortset fra, at det så lige skal købes , men kan selvfølgelig prøves først .

Det ville jeg da gerne prøve. Men først kørte jeg: Wise Registry Cleaner 4, Adwanced System Care, Revo Uninstaller, CCleaner, Tweaknow og Malwarebytes Anti-Malware. Det er disse, der holder min pc i god form, troede jeg .

BLIV VED MED AT TRO PÅ DET, CCleaner kan sagtens holde halv gamle koner og mænd godt kørende. bruger det selv

Citat
Altså ind med SLOW-PCfighter, kørte det en tur gennem putteren, og det fandt så lige 752 fejl og fortalte mig, at min pc er i meget dårlig form . Men alle de fejl kunne rettes, hvis jeg købte det fulde program .

De 752 fejl kan du betragte som 752,-kr firmaget vil forsøge at lokke ud af dig / dem der prøver det, for alle får så mange fejl eller flere og den retter kun de fire fejl indtil du betaler, DET ER FUP OG SVINDEL, så slet programmet og brug CCleaner,så er du med i overhalingsbanen

Kommentar
Fra : severino

Dato : 21-02-10 18:15

Jeg bruger AVAST, den seneste udgave, og sørger for at checke opdateringer med SECUNIA.PSI, og køre optimering med følgende links, som har været nævnt tidligere her på KANDU:

http://komputer.dk/guider/hurtigere-pc/faa-din-pc-op-i-topfart
http://onecare.live.com/site/da-dk/default.htm

Kommentar
Fra : Majormajor

Dato : 21-02-10 18:46

Citat
Jeg bruger AVAST, den seneste udgave

Samme her + Windows Defender, Spybot - Search & Destroy og Oncare.live hver ½ måned. Så, selv om man er halvgammel, skal man sq sørge for at beskytte sig godt og grundigt.

Og ihhh, hvor jeg dog lider med alle de stakler, der har købt det "Finf-4-Fejl"-program .

I ønskes alle en rigtig god aften af mig.

Godkendelse af svar
Fra : Majormajor

Dato : 21-02-10 18:52

Tak for svaret søde severino.
Citat
Du har iøvrigt så mange andre gode programmer at gøre godt med, som et supermarked har af rengøringsmidler på hylderne.

Jæs, mindre kan da ikke gøre det. Vi er nok mange tøser, der er ret krævende . Og jeg valgte dit svar som meget tilfredsstillende, fordi du er sådan en flot fyr .

Kærlig hilsen, Kirstine

Kommentar
Fra : Majormajor

Dato : 21-02-10 18:53

"Finf-4-Fejl"-program = "Find-4-Fejl"-program .

Kommentar
Fra : stone47

Dato : 21-02-10 20:08

lige til O V N
Du ved da jeg brænder for linux, der af også nogle af mine sure bøvs. Min Ubuntu server vendes og drejes jævnligt og lige neget hvad kører den videre. Tænder lyset, online webcam, lyd streeming til min anden PC, lager for min Medieserver, som forøvrigt også er en Linux, Billede gallery med mine billeder, online med min vejrstation. Http://stoneplace.dk/vejret. Sender og modtager SMS til en hjemmeside på en mobil over bluetooth.
hilsen Steen

Kommentar
Fra : Majormajor

Dato : 21-02-10 20:48

Http://stoneplace.dk/vejret. Få lige dette link til at virke for os andre osse. Jeg vil gerne se med .

Kommentar
Fra : Majormajor

Dato : 22-02-10 00:04

HALLO MR. STONE - ER DU DER?????

Det der Ubuntu driller:
Citat
Not Found
The requested URL /vejret. was not found on this server.
--------------------------------------------------------------------------------
Apache/2.2.8 (Ubuntu) PHP/5.2.4-2ubuntu5.10 with Suhosin-Patch Server at stoneplace.dk Port 80

Kommentar
Fra : severino

Dato : 22-02-10 00:41

Du skal bare ikke have det sidste punktum med!
Http://stoneplace.dk/vejret

Kommentar
Fra : stone47

Dato : 22-02-10 09:03

hej undskyld der var liget et punktum et galt sted

Kommentar
Fra : Majormajor

Dato : 22-02-10 20:24

Severino altså. Du har vel nok et skarpt øje for de små detaljer. Tak flotte fyr .

Hilsen Kirstine

Kommentar
Fra : severino

Dato : 23-02-10 15:54

Ja Majormajor, man bliver som regel MEGET nærsynet med alderen!

Kommentar
Fra : Majormajor

Dato : 23-02-10 20:11

- kunne lige pludselig forestille mig, hvordan din skærm ser ud med alle "fedtpletterne" fra din tud .

Kommentar
Fra : severino

Dato : 23-02-10 21:13

Ja, og når det sker, så går jeg hend og tager mig en skraber!
(også kaldet en morfar)

Kommentar
Fra : Majormajor

Dato : 02-03-10 18:12

Ti-hi. Her i familien, er der nogen, der kalder en morfar for en "Tordenmormor". Det er, når det er mig, der snupper sådan en .

Hilsen Kirstine

Kommentar
Fra : severino

Dato : 02-03-10 22:39

Det er i orden med en tordenmormor,når bare ikke det lyner ned over børnebørnene!

Kommentar
Fra : Majormajor

Dato : 03-03-10 00:46

Næh flotte fyr, det er ren ZZ-lyd - uden Auto-Tuner .