/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Adgang til Norton Backup
Fra : kondivand
Vist : 463 gange
50 point
Dato : 20-02-10 15:46

Er der nogen der ved, hvordan man får adgang til Norton 360 backup - jeg savner en .pst fil, da min pc lige er blevet formateret pga. windowsproblemer?

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 20-02-10 15:52

hvis det er onlinebacupe så er den her: http://www.backup.com/

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 20-02-10 15:54

GRRRRRRR Stavefejl koster ikke ekstra

hvis det er onlinebackup så er den her: http://www.backup.com/

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 20-02-10 16:08

Hvad gik der lige galt her: http://kandu.dk/Spg145101.aspx ???????
Citat
Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål

o.v.n. havde da givet dig et korrekt svar

Accepteret svar
Fra : transor

Modtaget 35 point
Dato : 20-02-10 16:17

Man installerer bare programmet.

Men det er da smartere at bruge Windows indbyggede backup og restore årogram. Så kan man hente fra backup bare man har fået installeret et kompatibelt system.

Kommentar
Fra : kondivand

Dato : 20-02-10 18:27

Som jeg ser det så er backup.com ikke det samme som den backup, man får via Norton 360.

Når jeg går ind under gendan filerne i Norton, så ser det ud som om, at der slet ikke er lavet nogle backup-filer - måske fordi den Norton jeg lige har reinstalleret er en lidt anden version end den jeg havde før computeren gik i sort.

PS: Når jeg ikke gav point i går, så var det fordi jeg ikke bare kunne downloade normalt som forslået - jeg fik i stedet for et specielt link tilsendt fra Symantecs kundeservice.

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 20-02-10 18:39

Citat
Som jeg ser det så er backup.com ikke det samme som den backup, man får via Norton 360.

hvis det er online backup du har brugt bør det være det rigtige link jeg gav

Godkendelse af svar
Fra : kondivand

Dato : 26-02-10 11:25

Tak for svaret transor.