/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Trådløs / Spørgsmål
10  peet49 1440
Kan ikke finde koden
Fra : jansler
Vist : 730 gange
300 point
Dato : 20-02-10 11:57

Hej

Er der en som kan hjælpe mig?

Jeg har ADSL /TDC router og dette fungerer fint, men nu har jeg fået en bærbar og vil gerne bruge den trådløs mulighed, men...... jeg kan ikke finde koden. Jeg fik i sin tid installeret routeren af en tekniker. Kan det tænkes, at koden ligger på min stationære? Eller er der andre muligheder?

På forhånd tak.
De bedste hilsner
Jansler

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 20-02-10 11:59

På de nye routere, står koden bag på router.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 20-02-10 12:01

Nej det er ikke sandsynlig at koden er gemt på computeren, medmindre du selv har gemt den, er det netværksnøglen du mangler? Når du vil på det trådløse med den bærbare, får du så besked om at det er et beskyttet netværk og du skal skrive en nøgle for at komme ind?

Accepteret svar
Fra : Fijala

Modtaget 310 point
Dato : 20-02-10 12:16

Her på denne side kan du få hjælp til at finde din kode. Vælg din router osv.

http://www.routerpasswords.com/index.asp

Godkendelse af svar
Fra : jansler

Dato : 20-02-10 12:42

Tak for svaret Fijala.

Jeg er på - super dejligt.

Mange tak for hjælpen.

God weekend
Jansler

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 20-02-10 13:24

Velbekomme. Hvor er alting let, når bare man ved hvor man skal søge hjælp.
God weekend