/ Forside/ Interesser / Hus og have / Vand og VVS / Spørgsmål
10  e.c 2605
Køb af køkkenbatteri ?
Fra : bite
Vist : 887 gange
200 point
Dato : 20-02-10 07:16

Jeg er ved at købe en Damixa Space køkkenbatteri, men kan ikke se om det er VA godkendt. Er det ikke rigtigt at det skal være det, hvis man skal undgå at der er skadelige metaller i vandhanen ?

Vil købe den hos lavpris vvs er der nogen som kender dem, eller evt et bedre sted at købe den på nettet

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 20-02-10 08:09

Det ser ud til at dit batteri ER VA godkendt

http://www.godkendtevandhaner.dk/vand_produkt/0/7/0/4783

Hvis det ikke er på listen så klik på linket på siden, hvor du kan søge videre

Accepteret svar
Fra : bennymanden

Modtaget 200 point
Dato : 20-02-10 14:18

Hej bite.

Jo det omtalte Damixa Space er VA-godkendt - iøvrigt skal tilbehør som forhandles på det danske marked være godkendt.
Jeg har selv flere gange handlet hos lavpris vvs og kan kun omtale dem positivt. De holder hvad de lover og der er hurtig levering.
Ellers kan jeg anbefale dette firma:
http://www.vvs-shoppen.dk/pi/Damixa_Space_køkkenbatteri_46501_308.aspx?utm_source=SiteKøkkenKøkkenbatterierDamixaBilligste&utm_medium=site&utm_content=20090806

i flere tilfælde er de en smule billigere og de har også altid leveret som lovet.

det vedhæftede link fører direkte til det omtalte batteri.

Held og lykke med dit nye køkkenbatteri, som er et udmærket valg.

god week-end og mange hilsener
Bennymanden (blik og VVS)

Godkendelse af svar
Fra : bite

Dato : 23-02-10 18:24

Tak for svaret bennymanden, har lige bestilt det omtalte køkkenbatteri.