/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Forklaring
Fra : 3773
Vist : 1068 gange
500 point
Dato : 18-02-10 09:37

Ikke at jeg skylder dig andet en tæsk, lille Jørn.

Selvom du så smuk forsøger om du kan fordreje sandheden, er mosterklubben er kærligt øgenavn for den del af pigerne på kandu, der holder meget af smaltalk. Andet er der ikke i det.

Og samme piger opretholder i et anfald af misforstået omsorg for din sølle person, kommunikationen med dig.

Det var såmænd det hele Jørn. Sværere var det ikke.

....og forsøg nu at få en tid hos lægen. Det er åbenbart lige op over med din skitzofreni.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 18-02-10 09:43

Læg mærke til at Jørn konstant søger at dreje begrebet til at der menes noget negativt med det. Det gør der ikke, uanset hvor mange gange Jørn gentager det. Det eneste negative i denne sammenhæng er:

Jørn, Zorto osv osv

Hvor mange profiler har du fået smidt ud Jørn? Hvad får en voksen mand il, på trods af gentagne vink med en vognstang, vedholdende at genere andre kanduer?

Du ved godt hvad en troll er?

Så mosterklubben skal da være så velkommen til at skælde ud over øgenavnet, men tror nu også de ved at der aldrig har været nogen ond mening i dette.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 18-02-10 09:50

Iøvrigt er det med nogen undren at man af og til ser at Zorto inddrager Creamygirl i balladen og ligeledes blacklister hende.

Det forekommer meget meget sært da Creamy ikke er aktiv på kandu længere. Og det er temmelig længe siden hun overhovedet har været her.

Er det noget med sære stemmer inde i hovedet Jørn?

...og ja du kan ikke svare her! Og jeg gider heller ikke høre din søforklaring. Uanset hvad du forklarer og lover, ville det alligevel være løgn.

Iøvrigt har du moret dig meget med at ytre, at dem der blacklister er ynkelige osv....

Hvad er du så??

LOOOL

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 18-02-10 09:54

Nå, så lukkede "vi" lallet (alle de der mærkværdige personligheder, der gemmer sig bag Zorto, Blackpeet og et par hundrede andre profiler).

PS Jørn, hold dig væk fra psykiatrisk skadestue. Du kommer sgu ikke ud igen, hvis de fanger dig.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 18-02-10 10:06

Zorto eller hvilken forklædning du er i i dag, jeg ved det ikke. Men du følger jo med her.

Zorto du må jo holde fastelavn året rundt. Den ene forklædning efter den anden gemmer du dig i. Du har bare ikke taget højde for, at masken krakelerer.

3773 kalder det "mosterklubben" jeg kalder det kaffeklubben/småkageklubben.

Det er dine supportere. Du drikker løs af kaffen og spiser kagerne.

De samme brugere har tidligere sendt dig på afvænding ... kun vand .... men nu har de givet dig ny energi, og du sluger det LOOL

Og klubben kan vel klappe i hænderne ... de har indtil videre reddet dig LOOL

Det er ikke negativt ment mod din "klub", men jeg synes nu ikke, du har forbedret dig.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 18-02-10 10:13

Citat
De personer, som jeg har blacklistet igen har samme ophavsmand/dame som 3773.

LOOL

Ovenstående fra spørgsmålet 145093, som Zorto nu har lukket.

Zorto .... du mangler hjerne

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 18-02-10 11:16

Citat
De personer, som jeg har blacklistet igen har samme ophavsmand/dame som 3773.

LOOOL Det var klart en af de bedre. Enhver der læser bare nogenlunde vil vide at jeg ikke når Krummen eller Creamy, for den sags skyld, til sokkeholderne, hvad angår ord-ekvilibrisme.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 18-02-10 11:17

Ingen tvivl om at Jørn bare ønsker ballade for balladens skyld.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 18-02-10 11:30

Citat
Og samme piger opretholder i et anfald af misforstået omsorg for din sølle person, kommunikationen med dig.

Hvem er det du henntyder til ??

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 18-02-10 11:31

Jeg har fået mig en stor stor overraskelse, Jørn satte på et tidspunkt et billede ind, manden har haft guldbryllup. Så han er ikke helt ung. Og så skal jeg lige sige at jeg i min ungdom havde kendskab til Jørn, vi kendte de samme mennesker.

Ja jeg har været så irriteret på ham da han lave alle de forbandede spørgsmål, og jeg har skældt ham huden fuld. Han har lovet bod og bedring, har løbet fra sit løfte, men nu er der ved at komme ro over ham.

Og vi kan da bare ignorere ham, hvis vi har brug for det. Men manden er humoristisk, og han kan få os til at grine. Det er den eneste grund til mosterklubben, vi trænger til at grine.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 18-02-10 11:36

LOOOL

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 18-02-10 11:41

Jamen LOOOOL

Jeg synes nu stadig han er bims. Og hans adfærd bryder jeg mig stadig ikke om.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 18-02-10 11:42

Citat
men nu er der ved at komme ro over ham

Hvor? hvis du skal have ro, blir det nok noget med en ro-båd,
i disse kolde tider måske en is-båd

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 18-02-10 11:43

Se der var noget humor. Tak Klaudi

Kommentar
Fra : ans

Dato : 18-02-10 11:48

Citat
Men manden er humoristisk, og han kan få os til at grine. Det er den eneste grund til mosterklubben, vi trænger til at grine.

Kaldes det humor ????

Som tidligere skrevet i en anden tråd ... smag og behag er forskellig.

Men på dine vegne granner01, så glæder det mig, at du får noget at grine af LOOL LOOL, vi har bare ikke den samme for for humor LOOL

Så er lattermusklerne kommet i sving LOOL

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 18-02-10 11:55

Granner01 er vist den eneste som kan se noget som helst humoristisk ved mangeprofilsen, som har en meget mærkelig adfærd på nettet, jeg kan ikke se noget som helst morsomt i spam spørgsmål og tip, manden har helt sikkert intet fornuftigt at tage sig til

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 18-02-10 11:59

Citat
Ingen tvivl om at Jørn bare ønsker ballade for balladens skyld
Jeg tror snarere at han ønsker at være i centrum hele tiden, det ses tydligst i hans latterlige ensartede tråde, hvor han selv har de fleste indlæg og meget få af de øvrige kandu brugere deltager i dem.

Og det er rigtigt at han til stadighed forsøger at fordreje alt, men der ingen med bare lidt mellem ørerne ryger på den.

Som jeg har skrevet før, har han intet andet end kandu, og det er blevet vores lod at døje med ham indtil kandu får skovlen under ham og får draget ham til ansvar for de destruktive tilbøjligheder den personage har og har haft det seneste år, med sine mange hundrede profiler og destruktive spørgsmål der har fyldt seneste 25 fuldkomment.

Og 3773, jeg har også undret mig over den med Creamygirl..........................

granner01 - du er noget naiv, det billede har intet med ham at gøre....................... men var alene for at han kunne få opmærksomhed, JR er i slutningen af fyrrene ja, det lyder underligt, man skulle tro han var et barn.

Accepteret svar
Fra : Krummen

Modtaget 500 point
Dato : 18-02-10 12:04

Pia...vågn lige op hwa
Citat
Hvem er det du henntyder til
Det kan du ikke være i tvivl om, og som 3773 skriver, er det medvirkende til at idioten kan fortsætte sin ødelæggende, senildemente og psykopatiske adfærd på Kandu.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 18-02-10 12:07

Citat
indtil kandu får skovlen under ham og får draget ham til ansvar for de destruktive tilbøjligheder
nu er jeg naiv hvad så? Er det ulovligt eller bare generende for alle os som gerne vil have lidt seriøsitet på Kandu? Hvis mangeprofilsen har gjort noget ulovligt, hvorfor er han så ikke anmeldt og sidder i spjældet (uden adgang til internettet)? Granner01 mener at kende manden bag og siger han har holdt guldbryllup - Bentjuul mener at vide at det er barnlig underudviklet fyrre årig, hvem har ret - eller gætter i?

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 18-02-10 12:14

Selvfølgelig gætter vi, men her er et spørgsmål hvor der søges lokale http://kandu.dk/Spg5534.aspx så det er et meget kvalificeret gæt, sammenholdt med hvor han kommer fra ifølge ham selv..................

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 18-02-10 12:25

Nu er det svært at tro på ret meget af hvad han siger.............

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 18-02-10 12:59

Citat
Spørg en person om noget - blacklist personen, så man ikke kan svare ...

Kan du se "logikken"

Dette falder åbenbart "herren" for brystet! Måske er det derfor han selv anvender systematikken!

Godkendelse af svar
Fra : 3773

Dato : 18-02-10 13:01

Tak for svaret Krummen. Du må hellere få accepten. Så kan tåben jo anmelde "os/jeg/vi/ham/hende" til kandu for poæng fusk!

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 18-02-10 13:03

Nu har den senildemente psykopat jo udstillet sig selv her http://www.123hjemmeside.dk/Familien_zorto

Hvis dette er sandt, så har han forlængst overskredet gennemsnitsalderen i DK og for endnu længere tid siden punktet for normalt tænkende og agerende mennesker

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 18-02-10 13:12

Hvis idioten virkelig er så fjoget at vise et sandt billede af sig selv, taler vi virkelig vævefejl så det klasker. Ikke mindst med det in mente at hans opførsel, her på sitet, har været mildest talt alternativ.
Men Granner skriver jo også hun har haft i ørerne af ham. Det har så åbenlyst ikke hjulpet.

Jeg ville fandeme være meget ked af at være med på det billede!

Men igen, kan man tro en skid på ham. Remsen af løgne fra den herre, er jo alenlang!

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 18-02-10 13:24

Tak 3773 . Poængfusk LOOOL Ja det skulle lige være det...De er fandme osse meget værd...nu som før

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 18-02-10 13:25

Krummen det er en side hos 123hjemmeside og den kan man ha' gratis i 30 dage og så skal der betales. Mon ikke den forsvinder når de 30 dage er gået

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 18-02-10 16:53

Hvorfor hedder det ""Moster"klubben"??? ..........................................

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 18-02-10 16:59

Kaffeklubben, småkageklubben, mosterklubben (den sidste nok udledt af din deltagelse). Ved det ærlig talt ikke.

Men kært barn har mange navne!

Og som ovenfor nævnt - intet ondt i det - liiige undtaget når Jørn fremkommer med sin fordrejede version.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 18-02-10 17:02

Det skal så retfærdigvis siges, at jeg ikke mener at have set dig deltage specielt lystigt i Jørn's mærkværdige tråde.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 18-02-10 17:06

Næ - jeg undrer mig da også over, hvorfor mit "navn" skal misbruges her

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 18-02-10 17:26

Den eneste der laver det til noget "ondt" er Jørn.

I al anden sammenhæng er det såmænd et samlet kælenavn for jer piger der ikke er helt splinternye. Iøvrigt kan det da ikke komme som en overraskelse. Det har været set før.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 18-02-10 17:30

Camillamoster: Jeg er også moster, til 2 endda.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 18-02-10 18:49

granner01 - jeg nøjes med én - men sikken én - og hun har to dejlige unger