/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Win7 hvordan kom bing søgefelt ind
Fra : Eyvind
Vist : 1525 gange
50 point
Dato : 17-02-10 11:43

Lige pludsligt ser jeg at der står bing oppe i et søgefelt - jeg mener at der plejer at stå google ..................men måske husker jeg forkert.
Og hvordan kommer jeg af med den igen.

http://peecee.dk/upload/view/225885

Kommentar
Fra : peque

Dato : 17-02-10 11:45

Normalt har M$ Winblows lavet en deal med Bing og deres søgemaskine SKAL være default.

Man kan så selv installere egne søgemaskiner såsom Google på dansk osv.

Men som default er det BING der bruges i M$ Internet Explorer - så du har nok installeret opdateringer til IE8 eller andet!

Accepteret svar
Fra : f.larsen

Modtaget 60 point
Dato : 17-02-10 11:49

Du kommer af med den/ændrer den ved at klikke på pilen til højre for søgeknappen og vælge "Administrere søgemaskiner".

Her kan du sætte Google til være standard.

/f.larsen

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 17-02-10 11:50

Ok - så har den måske sneget sig ind sammen med opdatering af IE8

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 17-02-10 11:50

Vær du glad for at du har skiftet den skide Google snagemaskine ud, jeg bruger selv Bing i den indbyggede søgefelt i browseren

Kommentar
Fra : f.larsen

Dato : 17-02-10 11:51

Ja, højst sandsynligt.

Kommentar
Fra : peque

Dato : 17-02-10 11:52

Bing er da noget af det mest skravelige skidt der søger.
Halvdelen af deres søgninger er ikke korrekte og mange uddaterede søgninger finges igennem Bing - Men det er jo som akltid en smagssag.

Der er bare ikke nogle punkter hvor Bing er bedre en google

Godkendelse af svar
Fra : Eyvind

Dato : 17-02-10 12:02

Takker og bukker for svaret f.larsen. Vupti > back too google.

Ps. I må endelig ikke sige det til ovn.

Kommentar
Fra : f.larsen

Dato : 17-02-10 12:06

Bing eller Google er vel ligesom så meget andet med IT et religions-/tros-spørgsmål.

Jeg har lige foretaget samme søgning såvel i Bing som i Google ("Trandum kirkebog" - som jeg for øjeblikket søger efter):

Bing....: 9 resultater
Google: 182 resultater

For mig taler resulatet af sammenligningen for sig selv.

/f.larsen

Kommentar
Fra : f.larsen

Dato : 17-02-10 12:07

Selv tak. Jeg skal nok tie overfor o.v.n.