/ Forside/ Interesser / Videnskab / Fysik / Spørgsmål
10  CLAN 630
Reflektion af lys
Fra : sejko1234
Vist : 833 gange
100 point
Dato : 10-02-10 22:10

"Reflektion af lys"

er der nogen, som kunne forklare lidt om det. Gerne så hurtigt, som jeres omverden tillader det ^^

Hilsen Sejko

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-02-10 22:28
Kommentar
Fra : ans

Dato : 10-02-10 22:30
Kommentar
Fra : sejko1234

Dato : 10-02-10 22:32

jeg har været inde på begge hjemmesider, og jeg bryder mig ikke om at bruge wikipedia og nakskov-gym.dk rammer ikke helt det jeg leder efter. Sry

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 10-02-10 22:35

Kan du ikke selv lige hjælpe med, og se om der står noget her

http://www.duda.dk/Grundfag/Fysik___kemi/fysik___kemi.html

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 10-02-10 22:44

Citat
og jeg bryder mig ikke om at bruge wikipedia og nakskov-gym.dk rammer ikke helt det jeg leder efter.

Så skynd dig at annuler som du plejer

Kommentar
Fra : sejko1234

Dato : 10-02-10 22:45

Jeg tænkte lidt på om i kunne skrive lidt om det med jeres egne ord, istedet for at referre til en hjemmeside (hvilket også er godt nok).

Hilsen Sejko1234

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 10-02-10 22:55

Du får det til at lyde som om, du gerne vil ha' vi skal lave nogle af dine lektier??

Men så tror jeg det er bedre du henvender dig her

http://www.studieportalen.dk/

http://www.studienet.dk/

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 10-02-10 22:58

Citat
Du får det til at lyde som om, du gerne vil ha' vi skal lave nogle af dine lektier??

Det er nemlig lige det nordsted

Andre spørgsmål omhandler det samme.....sååååå
Og de er annuleret.

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 11-02-10 07:19

1 du kan ikke se lys men kun rekflektionerne af lys

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-02-10 10:05

Hvis ikke du tror på folk der mener de ved noget - hvorfor vil du så have vores mening

Accepteret svar
Fra : pbp_et

Modtaget 100 point
Dato : 11-02-10 10:25

Perfekt reflektion: Udfaldsvinkel = indfaldsvinkel

Godkendelse af svar
Fra : sejko1234

Dato : 11-02-10 11:26

Tak for svaret pbp_et, den eneste, som havde noget relevant at sige :D, ikke det mest nyttige, men du for alligevel pointende