/ Forside/ Teknologi / Netværk / Andet Netværk / Spørgsmål
10  dk 1610
Oploade foto
Fra : Jan4100
Vist : 618 gange
100 point
Dato : 03-02-10 11:32

Er der et sted hvor jeg kan oploade et foto så en kammerat kan se det og så slettet det igen
og som sådan selv kan bestemme hvem der skal se det jeg oploader

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 03-02-10 11:36

du kan slette dine fotos på www.peecee.dk men alle kan se dem, hvis de kikker på siden

Kommentar
Fra : Ammitz

Dato : 03-02-10 11:40

www.storemail.dk/

Gratis i 24 timer og på dansk.

Ammitz

Accepteret svar
Fra : severino

Modtaget 110 point
Dato : 03-02-10 12:30

Ja det er der, der er sikkert mange steder du kan gøre det. Men de virker forskelligt.

Jeg bruger www.4shared.com, hvor du har mulighed for at have 10 GB plads, og med en max filestørrelse på 200 MB.

Alt efter indstillingerne, som du som webmaster sætter, kan du selv bestemme om hvem der kan se dine billeder,og du kan endda give andre tilladelse til, at up-loade billeder til siden.

Prøv at se ind og opret dig, hvis du har brug for en sådan extern lagerplads.

(NB! Jeg har selv 5 sådanne lagerpladser til forskelligt formål!)

Kommentar
Fra : Sønder

Dato : 03-02-10 12:37

Kan du ikke bare sende det til ham i en mail?

Kommentar
Fra : Jan4100

Dato : 03-02-10 12:43

Sønder : jo men han vil ikke have mail mærkelig mand he he
severino : Det ser godtnok ud tester lige

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 03-02-10 13:02

Citat
men han vil ikke have mail mærkelig mand
uanset hvad i vælger, så skal du have sendt et link til at hente billederne, eller i kan kan vælge Dropbox den mulighed læste jeg om i et andet spørgsmål og Dogvillestar kom med forslaget, jeg er ret begejstret for den boks og flere at mine venner er kommet med på ideen, det er et program som installeres på computeren og opretter nogle mapper, disse mapper kan du bestemme hvem som må have adgang til og har du et billede eller andet så trækker du billedet over i den mappe som modtageren må se din Dropbox, Dropbox synkroniserer automatisk på den anden computer.
Læg filer i din Dropbox eller slet dem igen, på den eller de andre computere synkroniseres det automatisk:
https://www.dropbox.com/

Kommentar
Fra : Jan4100

Dato : 03-02-10 13:25

o.v.n. : Det lyder til at være et rigtigt smart program , jeg har 2 spørgsmål til det 1 hvordan ved man hvem man sender til 2 hvor store filer kan man sende

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 03-02-10 13:39

Du får svar på de fleste spørgsmål på programmets hjemmeside: https://www.dropbox.com/help
angående hvem som må se i mappen, du opretter en mappe i din Dropbox: https://www.dropbox.com/share og bestemmer hvem som må se den, du kan oprette flere mapper som forskellige venner må se, de to mapper som er der fra begyndelsen er vist mest til at synkronisere med dine egne computere,
jeg er helt ny i Dropbox så det er begrænset hvad jeg kan svare på, men du har som gratis bruger 2GB plads og det er så max størrelsen på filen hvis det kun er en fil, du kan invitere dine venner (e-mail) og når de installerer Dropbox så får du 250 MB mere plads i din Dropbox, du kan også blive betalende bruger og få endnu mere plads

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 03-02-10 13:45

Du kan senere ændre hvem som må se i en delt mappe eller helt slette delingen af mappen, når jeg er inde på hjemmesiden og åbner en af mapperne som jeg har oprettet, så står der Sharing options, klikker jeg på den så kan jeg invitere flere eller færre til at bruge mappen eller helt ophæve delinge

Godkendelse af svar
Fra : Jan4100

Dato : 03-02-10 16:06

Tak for svaret severino. det virker ligetil havde noget bøvl med det andet men ellers tak for svarene alle sammen