/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Andet familie & relationer / Spørgsmål
10  clou 540
Gave til soldat der skal udsendes.
Fra : maly01
Vist : 5283 gange
200 point
Dato : 29-01-10 13:23

Halløj.
Vi er inviteret til en lille sammenkomst hos et nært familiemedlem i anledningen af at han skal udsendes til Afganistan for første gang. Vi vil meget gerne medbringe en gave, men hvad skal man give? Lakidser og rugbrød eller? S.U. snarest. Mads.

Kommentar
Fra : Luke2000

Dato : 29-01-10 13:42

En computer harddisk med porno.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 29-01-10 13:54

Hej med dig.
Hvis jeg kendte en der skulle afsted ville jeg købe en masse lækker lakrids.
En dagbog også ...jeg ved soldaterne skriver dagbøger dernede.
En god bog ..hvis du ved hvad vedkommende læser.

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 29-01-10 13:57

Jeg er militærnægter så herfra gives ikke noget til krigstosser.

Kommentar
Fra : zorto

Dato : 29-01-10 15:12

Bøger. Et billed af Dr. Margrethe, Dannebrog, Lurpak smør, En afghansk-dansk ordbog, En rustning mod vejbomber, Et abonnement på "Basserne".

Jørn
Også militærnægter

Accepteret svar
Fra : granner01

Modtaget 200 point
Dato : 29-01-10 19:55

Min søn var også udsendt og det bedste han vidste var serier optaget på TV og Haribo lakrids og M&M. Jeg sendte pakke hver 14 dag. I kunne skrive et gavekort på udvalgt slik og TV udsendelser der kan optages, og så sende en pakke 1 gang om måneden. Det er ikke så dyrt at sende pakker, for det går med spec. militærpost.

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 29-01-10 20:30

giv ham en skudsikker vest.

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 29-01-10 22:20

En porno dvd bliver han og hans venner meget glade for.
alimak

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 29-01-10 22:25

Eller du kan give ham Geneve konventionen.
alimak

Kommentar
Fra : zorto

Dato : 30-01-10 06:56

Giv ham en Burka med en tegning af Kurt Westergaards "Bombemanden" på for- og bagsiden af Burkaen... + en klaphat

Kommentar
Fra : zorto

Dato : 30-01-10 08:44

Hvis der var tale om soldater som skulle hjemsendes, så havde jeg nogle meget bedre gaveideer !

Kommentar
Fra : zorto

Dato : 31-01-10 11:19
Kommentar
Fra : zorto

Dato : 31-01-10 11:23
Kommentar
Fra : zorto

Dato : 31-01-10 13:35
Kommentar
Fra : zorto

Dato : 01-02-10 15:51

Hvornår er den sammenkomst?

Måske var det en god idé at tegne en privatforsikring:

http://www.danskfolkeparti.dk/Forside.asp

Kommentar
Fra : maly01

Dato : 02-02-10 18:09

Jeg er ikke på vej i krig. Jeg er ikke politiker. Jeg har ikke ytret hverken for eller imod. Blot er jeg gift med en kvinde hvis fætter skal udstationeres. Thats it. Hvis i har en løsning på mit problem så sig endelig frem. Hvis ikke så; FRI MIG FOR JERES PIS!

Godkendelse af svar
Fra : maly01

Dato : 02-02-10 18:10

Tak for svaret granner01. Rart at du holdt dig på sporet.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 02-02-10 18:40

Selv tak, og hvis de vidste hvor vigtigt det er for en udsendt soldat at høre hjemmefra, så ville de måske tage det mere seriøst.