/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
win 7 ultimate 64 bit
Fra : tronddk
Vist : 682 gange
123 point
Dato : 28-01-10 14:04

jeg har det at vær gang jeg skal instaler et spil så næsten vær gang så mangler den dll filer og jeg instaler dem i C:\\Program Files (x86) og har prøvet at instaler i program filer men der er samme problem og det er liigt irterne at den gør det så skal låne min fars pc for at instaler det på den og så overfør dll filer på den måde men det kan ikke passe man skal gøre det vær gang og det er ikke alle spil mim far kan trække og så vel den jo ikke instaler

eller er der nogle der ved hvordan man kommer ind i biin filerne på cden for der ligger dll filerne jo for den kan ikke selv lægge dem ind men når man tager dll filerne fra en anden pc virker spilene fin

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-01-10 14:10

DROP det 64-bit.....

Så kører det for dig...

Kommentar
Fra : tronddk

Dato : 28-01-10 14:15

ja men har 8 gb ram i da der jeg har 1 program der bruger 2-3 gb og når man rediger i hd film så er der virklig brug for mange ram da det sliuger når man lige vel se hva man har lavet

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-01-10 14:20

Det kan så være ....

Men så må man jo vælge...

Det er langtfra alle spil der fungerer i 64-bit og så kører de alligevel kun 32-bit.....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-01-10 14:21

Men en mulighed kunne være under installationen....

Jeg ved ikke om det der er muligt at vælge kompatibilitet.....

Er det det - vælg 32-bit

Kommentar
Fra : tronddk

Dato : 28-01-10 14:28

ved godt de kun køre 32 biit i 64 bit styresytemet da de ikke er lavet til 64 bit men de spil der er der kan den godt finde ud af at instaler kan også ved ældre spil kan den også finde ud af at instaler uden problemer

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 28-01-10 14:54

Har du prøvet med at højreklikke på setup filen til spillet og vælge Kør som administrator,
når du installerer spillet?

Kommentar
Fra : tronddk

Dato : 28-01-10 15:00

ja men dan mangler stadig alle de der dll filer som den ikke instaler

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-01-10 15:59

Grunden til den ikke vil på DIN komputer er netop at filen IKKE er til 64-bit....

Derfor kan du også "pakke" den ud på en anden og kopiere derfra.....

Tvivler på du finder en nemmere løsning - desværre

Kommentar
Fra : buch78

Dato : 28-01-10 18:39

Hvad er navnet på et af spillene du kæmper med..

Kommentar
Fra : tronddk

Dato : 29-01-10 13:06

Venetica og Fallout 3 er dem jeg bøvler ligt med nu da min fars pc ikke kan trække dem

Accepteret svar
Fra : EXTERMINATOR

Modtaget 123 point
Dato : 29-01-10 23:15

Citat
Does Fallout 3 Support Windows 7?
Fallout 3 is not an officially supported title of Windows 7.

herfra: http://fallout.bethsoft.com/eng/info/faq.html

Godkendelse af svar
Fra : tronddk

Dato : 17-02-10 22:34

Tak for svaret EXTERMINATOR. fik ikke løst det men du gav mig en ide til at få det til at virke ved at bruge Windows Virtual PC med windows xp og så slipper man med at min fars ikke kan trække de nyer spil der kan køre i windoes xp