/ Forside/ Interesser / Helbred / Naturpleje / Spørgsmål
10  pve 300
..
Fra : huelya87
Vist : 497 gange
67 point
Dato : 21-01-10 10:27

Heey, er der nogen der kender til shampoo'en Kevin Murphy? Eller Tresemme? Hvilken er dem der er gode? Jeg har total skadet hår, ligesom hø.. Jeg kan slet ikke børste det ud.. Det er virkelig umuligt.. Jeg fik afbleget mit hår, så derfor er det ødelagt efter hårfarven?

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 77 point
Dato : 21-01-10 10:30

Når du afbleget dit hår er det meget vigtigt at du bruger balsam ved hver hårvask, i hvert tilfæde

lige når du har fået afbleget det

Der følger også gerne lidt med i pakkerne

De shampoo mærker du nævner, kender jeg ikke

Hilsen
Nordsted (klorinmarineret)

Godkendelse af svar
Fra : huelya87

Dato : 21-01-10 10:44

Tak for svaret Nordsted1.