/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Udprinte mange side, fra forsk. docs
Fra : bne
Vist : 553 gange
100 point
Dato : 14-01-10 12:40

På mit job har vi lavet en arbejdsbog, bestående af mange enkelt-dokumenter.
Det er (af forskellige årsager) IKKE muligt at samle disse dokumenter i eet dokument - men jeg vil gerne have mulighed for at udskrive en komplet bog ad gangen, uden at skulle åbne de enkelte dokumenter hver for sig - hvordan gør man det ?
(Er det i det hele taget muligt ?)
Kan man lave noget med links fra eet samlende dokument til de andre ?

Kommentar
Fra : f.larsen

Dato : 14-01-10 13:13

Jeg ved ikke om følgende vil virke, men det er da et forsøg værd indtil der kommer et bedre bud. Jeg skriver om Word 2007.

Under fanen gennemse er der et ikon med "Sammenlign". Klik på dette og næste "Sammenlign", og "Kombiner".

Herefter kan man flette flere dokumenter sammen i et nyt dokument, som så skrives ud. Jeg mener ikke du behøver at gemme det nye dokument for at skrive det ud.

/f.larsen

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 14-01-10 13:40

Gå ind i stifinder og marker alle de dokumenter du vil udskrive. Højreklik på dem og vælg udskriv. Så bliver alle de markerede udskrevet.

Kommentar
Fra : bne

Dato : 14-01-10 14:41

f.larsen -> Beklager at jeg glemte det, men vi bruger Office 2003...........
granner01 -> Beklager at jeg glemte det, men dokumenterne ligger desværre i mange forskellige foldere

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 14-01-10 14:47

Hvorfor gør du så ikke dette: Kopier hverenkelt dokument, læg kopierne i en samlet mappe. Eller er det for bøvlet?
Hvor tit har du brug for at printe det ud?

Kommentar
Fra : bne

Dato : 14-01-10 14:53

Vi printer ca 30-40 gange årligt, og der revideres et dokument ca hver måned...... og det er desværre ikke muligt at samle dokumenterne (historik / 'sådan har vi altid gjort' / vane / IT-restriktioner - hvem har adgang til hvad...)

Accepteret svar
Fra : granner01

Modtaget 100 point
Dato : 14-01-10 15:18

Så kan du ikke gøre det med mindre du konstruerer en macro der kan gå ind og hente hver enkelt dokument og sende det til print i en bestemt rækkefølge.

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 14-01-10 17:14

Lav det om til PDF filer og samle pdf filerne i Adobe Acrobat.
Derefter har du kun 1 samlet pdf fil som kan printes.

hawaii7

Kommentar
Fra : bne

Dato : 14-01-10 17:30

granner01 -> En macro er måske løsningen..... Den skal jeg lige tænke lidt over..
hawai7 -> PDF'er.... tjah, men så skal alle jo have adgang til at redigere PDF'er, og det har vi ikke.

Godkendelse af svar
Fra : bne

Dato : 03-03-10 19:08

Tak for svaret granner01.
Det blev en macro - det er bøvlet, men kan løse problemet - - Herren se i nåde til den tumpe der ændrer stavemåden på en af filerne - så skal jeg nemlig igang med at lave min macro om.........

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 03-03-10 19:13

Jamen så held og lykke med det.