/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Pinnacle 8 ~ lignende gratis til win7
Fra : Eyvind
Vist : 429 gange
100 point
Dato : 12-01-10 20:00

Mit Pinnacle 8 kan ikke køre i win 7 - heller ikke i kompatibilitetstilstand.
Hvilket gratis program kan klippe og klistre nogenlunde som Pinnacle 8

Jeg har den kørende i XP og Vista, men ville også gerne kunne rode med lidt film i win7

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 12-01-10 20:10

Ps. Jeg har hentet windows Movie Maker til win7 men den er for træg til min comp.

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 110 point
Dato : 12-01-10 20:14

Du finder ikke noget gratis der kan det samme - så ville Pinnacle jo ikke eksistere

Kan da anbefale Uleads programmer - de er ikke så "diktatoriske" som pinnacles

http://www.ulead.com/dmf/runme.htm

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 12-01-10 20:23

Ok - den Ulead har jeg også haft en gang, men den er blevet væk.

Købe købe købe - jeg kan bedre li' billigt næsten gratis.

Godkendelse af svar
Fra : Eyvind

Dato : 12-01-10 20:30

Tak for svaret refi.
Men jeg fandt et gammelt windows movie maker 2.6 til XP og det kan køre nogenlunde.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 12-01-10 21:03

Movie Maker 2.6 til XP er også droppet.........................tilbage til XP / Vista når der skal laves film.
Eller købe (Uff) et moderne program til win 7.